explorer of explorer se

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
hallo, mijn laptop draait windows 10, voor internet gebruik ik explorer SE .
nu heb ik een IP cam geinstalleerd maar die is namelijk NIET bereikbaar via windows SE via IP nummer, is het mogelijk om bij deze laptop draaiend op windows 10 de oudere IE te installeren...? en uiteraard de vraag hoe kan ik dat doen.

mvrg Kees Riedijk
 
Explorer is de Windows Verkenner. Explorer SE is voor zover ik weet een metaaldetector en Windows SE ken ik niet. Geen idee over wel programma je het precies hebt.

Wel bevat Windows 10 de Internet Explorer 11 en de nieuwe browser genaamd Edge.
 
Laatst bewerkt:
Beste Helper Edmoor ,

Jij heb gelijk sorry voor mijn fouten, ( ben leek) maar het is explorer 11 EDGE.
En dat EDGE zou oorzaak zijn van het niet werken van mijn ip cam , en ik hoorde een klok luiden ,weet niet waar klepel hangt , dat er ook een instelling is zonder EDGE.???

Bedankt.kees
 
Internet Explorer 11 en Edge zijn 2 verschillende browsers. Edge is op Windows 10 de standaard maar je kan ook Internet Explorer gebruiken. Klik op Start (Het Windows logo links in de Taakbalk) en begin gewoon het woord internet te tikken. De link naar Internet Explorer komt dan vanzelf tevoorschijn. Klik er dan met rechts op en kies voor Vastmaken aan Taakbalk. Nu heb je Internet Explorer weer bij de hand en kan je proberen of je daarmee je camera kan bereiken.
 
Yes.... bedankt voor je snelle hulp....ondanks mijn onkundige vraag stelling.

Kees
 
Graag gedaan. En Helpmij is er nu juist voor die vragen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan