bij afspelen van een serie, verschijnt steeds een pop up met ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Berichten
677
Hoi beste Helper,

Via mijn mediaplayer stream ik films en series, dmv het programma Kodi, Exodus . Met behulp van handleidingen heb ik de add ons toegevoegd en het werkt bijna allemaal goed. Wat niet goed is, is het volgende.

Wanneer ik een aflevering van een serie aanzet verschijnt onderin automatisch de ondertiteling wat de bedoeling is, maar meteen ook een pop up met een lijst van ondertitels? Moet hier uit een keuze maken en de gaat dan afspelen.

Mijn vraag is hoe ik kan voorkomen dat deze pop up steeds automatisch verschijnt? Ik heb vergeefs gezocht in de instellingen, maar vindt niet waar dit evt. aangegeven is? Wie kan mij helpen?

Groetjes,

Robin
 
Bedoel je dat je een lijst krijgt met mogelijke ondertitels, die allemaal (lijken te) kloppen bij de aflevering/film die je bekijkt? Oftewel wil je dat standaard meteen de eerste gevonden ondertiteling wordt getoond?

Ik zal je zeggen dat mijn ervaring is dat de kwaliteit en synchronisatie regelmatig nogal tegenvallen, dus dat ik (dan) blij ben de keuze te hebben. Er staat me vaag bij dat er wel (ergens) in Kodi een instelling bestaat die de eerst gevonden ondertiteling laat zien, maar ik ga pas zoeken zodra ik zeker weet dat wat in paragraaf 1 staat inderdaad is wat je wilt.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan