Krijg klein beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik heb Virtualbox geinstalleerd en daar Windows XP geinstalleerd.
Nu krijg ik XP met een heel klein beeld.
Hoe is dat op te lossen? (Ik draai Windows 10)
Tevens ziet XP de USB-stick die ik aansluit niet.
Hoe is dat op te lossen?
GRoet,
martin
(PS ik doe dat omdat ik een software-programma heb, dat alleen nog onder XP draait)
 
Makkelijker was geweest om een dualboot te maken, levert minder problemen op.
 
@jackall: Uh... NIET met XP (denk aan (standaard) geen ondersteuning SATA schijven).
Ik vind dat de TS het goed heeft aangepakt.

@mcl: Virtualbox Guest Additions installeren, zodat grafisch er meer mogelijk is m.b.t. resoluties e.d. Zie dit deel van de online handleiding
M.b.t. USB passthrough heb ik eerder al een vraag beantwoord. Zie deze discussiedraad (het plaatje dat je daar had moeten zien is verwijderd, de 'nieuwe' ervan heb ik hier onder gelinkt). De schermafdruk komt uit een artikel waar je mogelijk baat bij hebt als 'mijn' gelinkte discussiedraad je niet helpt, namelijk deze, waar (naast de besproken USB toegang) ook nog enkele nuttige links staan naar andere Virtualbox artikelen.
Je hebt voor USB toegang (o.a.) de Virtualbox Extension Pack nodig om te installeren, die je kunt vinden in de download-sectie van Virtualbox.
PS: Het valt me op dat je je vragen wel (veel te) gemakkelijk over de muur gooit naar het forum i.p.v. de handleidingen van de geïnstalleerde zaken/software te lezen. Ik ga dus restrictiever zijn met je te helpen, tenzij je in je vragen laat blijken wel degelijk je ingelezen te hebben danwel zelf het nodige hebt geprobeerd (afhankelijk van de vraag).

Tijs.
virtualbox-mount-usb-drive.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kwam er niet uit. Een expert heeft het voor me gefixed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan