Alles openen als administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
1.270
Is er iemand die mij misschien kan helpen!!

Sinds een paar dagen heb ik problemen met mijn computer, telkens als ik een snelkoppeling wil openen dan geeft hij aan niet gevonden in de app store.
Als ik hem dan open als administrator dan lukt het wel, maar dit moet ik nu iedere keer doen, en niet enkel bij snelkoppelingen ook bij USB.

Heb al geprobeerd om het te herstellen maar hij geeft het niet op!!

Wie weet er raad??

Groetjes Rama
 
Ik denk dat er toch iets aan de hand is. Alles openen als administrator is geen oplossing van dat probleem. Heb zelf geen Windows 10. Heb deze gevonden maar is vrij ingewikkeld en ik kan niets testen. Dus i.v.m. met de risico's zou ik nog even wat antwoorden afwachten.
 
Dankjewel Senso voor je reactie, denk idd dat het een groot probleem is dus ga nog even afwachten of er nog verdere reactie komen.

Groetjes Rama
 
Probleem is opgelost, wel met enige problemen maar het is gelukt met een schone installatie!!
Bedankt voor het meedenken:)

Groetjes Rama
 
Mooi dat het is opgelost.:thumb:
Sinds een paar dagen...

Dat wil zeggen het probleem was er niet en is ergens door ontstaan. Als je regelmatig herstelpunten maakt kun je dergelijke problemen vaak snel oplossen door het systeem te herstellen naar de situatie van vòòr dat de problemen er waren. Maak ook regelmatig meerdere volledige (systeem)back-ups op twee verschillende externe HDD's (EaseUS Todo, AOMEI).

Groetjes Senso
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan