submap voor website

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
Hallo helpers

ik ben een nieuwe website aan het maken voor: http://www.topdance.nl

Nu wil ik de gedeelte voor email contact, aan djteam leden, in een aparte map plaatsen.

Dus een mapje genoemd "teams" en dan daarin de pagina's: team1.html, team2.html, team3.html (enz...)
Elke extencies heeft de zelfde inhoudt als me root! (hoofdmap)

echter als ik alles overneem uit me bron code van index.hml en de head overig/basis.css en dit naar me nieuwe map (teams)
plaatst, krijg ik geen plaatjes te zien, en lijkt me extencie's niet te kloppen. Ik mis dus een directory naar me root.

de reden wat ik wil: ik heb straks veel email contacten en wil deze scheiden van me website pagina's.
Dus niet in 1 map: index.html, djteam.html, gastenboek.html, team1.html, team2.html, team3.html
maar:
PHP:
index.html, djteam.html, gastenboek.html
+ MAP: "teams"
PHP:
team1.html, team2.html, team3.html
ik gok je iets in de meta moet doen? maar google vind ik enkel hoe je het verwerkt in wordpress terwijl ik in notepadd werkt met html5 en css3

Iemand sugesties???
 
Laatst bewerkt:
Als je geen plaatjes ziet na het kopiëren dan heb je geen relatieve paden gebruikt.
 
Als je geen plaatjes ziet na het kopiëren dan heb je geen relatieve paden gebruikt.

aha!
ik heb het even op google opgezocht en nu snap ik het dus je met
HTML:
../
voor elke bestand ervoor dit oplost.

In een pad staat de eerste schuine streep (/) altijd gelijk aan de root van een URL of bestandssysteem. Wanneer hier één punt aan voorafgaat (./), is dit een verwijzing naar de huidige map. Met twee punten (../) is het een verwijzing naar de map die één niveau hoger ligt.

Ik heb even de verwijzing hier gelezen. :thumb: tnx RogerS
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan