Vaste achtergond; nieuw info toevoegen in 'cellen'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berkenbosch

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2012
Berichten
24
Bijgestelde vraag na reactie van Octa Fish - bedankt voor de vraag/ feedback)
Ik maak gebruik van een vragenlijst waarvan de resultaten daarna door mij worden ingetypet op een vaste achtergrond met een assenstelsel van 5 bij 5 (dus 25 cellen)
Ik wil op de cellen de resultaten kunnen typen. Soms meer soms minder gegevens. Het aantal woorden/ tekens mag geen invloed hebben op de grote van de cel.
De achtergrond maak in in bijv paint of visio. ik kan de positie van het assenstelsel op een a4-tje meten op de achtergrond. Vervolgens wil ik een als een leeg raamwerk het assenstelsels in Word vullen met de gegevens; die moeten dan op de juiste plek komen. Hoe maak je op een handige manier een soort formulier waarin je telkens opnieuw de vast achtergrond kunt vullen en de gegevens op een goede plek intypet?
Verder wil ik in de kantlijn graag als bij een formulier een aantal gegegevens toevoegen over het betreffende resultaat.
Hoe kan ik dit handig maken in word?
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je vraag niet helemaal, met name dit:
... waarvan de resultaten worden geprojecteerd opeen vaste achtergrond met een assenstelsel van 5 bij 5
Hebben we het over een beamer? In het vervolg van je vraag heb je het over een tabel. Die kan je prima een vaste afmeting geven, waarbij je de rijen en kolommen vastzet in hoogte en breedte. Dan ben je volgens mij al een heel eind.
Wat het laatste stuk betreft: je kunt opmerkingen in een document zetten, die je dan min of meer naast het document terugziet. Maar een kantlijn is niet voor niets een kantlijn: in beginsel kun je daar niks zetten. Of je moet de kantlijnen aanpassen. Kan best, in combinatie met je tabel. Of met tekstvakken, die trekken zich niks aan van kantlijnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan