svhost.exe wordt beeindigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
279
Als ik mijn PC opnieuw opstart dan krijg ik als tie nagenoeg volledig is opgestart svhost.exe wordt beeindig en vervolgens kan ik geen videobestanden meer afspelen met VLC en MP. Ook de logboeken werken niet. Ik krijg dan een melding: Kan bewerking op beveiliging niet voltooien. De interface is onbekend. Dit geld voor alle logboeken. Ik snap er helemaal niks van. Hoe kan ik dit oplossen?
 
Is het echt svhost.exe?
Of bedoel je svchost.exe?
 
Volgens mij is het svchost.exe, ik heb opnieuw opgestart, maar krijg de melding niet meer, maar videobestanden afspelen wil nog steeds niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik altijd VLC, maar omdat ie opstart en daarna meteen uitgaat had ik het ff geprobeerd met MP, maar die deed het dus ook niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het begrip "video bestanden" nogal breed. Dus laat even weten wat je precies bedoelt.
VLC al opnieuw geïnstalleerd?
 
mpg, opgenomen tv programma's van de TV kaart
nee nog niet opnieuw geinstalleerd, want ik heb de PC opnieuw opgestart en die is nog bezig met schijfcontrole

UPDATE: PC blijft hangen op een leeg bureaublad, wat moet ik hier nou mee? Al 2 x weer opnieuw opgestart, maar ik blijf een leeg bureaublad houden. Ik heb al weken problemen met opstarten en als er niet snel een oplossing komt dan zet ik XP er opnieuw op, want ik ben het meer dan zat

Inmiddels heb ik geprobeerd om in de veilige modus op te starten en met de XP CD, maar mijn PC wil gewoon helemaal niks en kan ik dus niet eens XP opnieuw installeren. Iedere keer gaat de schijfcontrole doen, dus wat nu? I s er iemand die een oplossing weet, want ik sta intussen nog net niet op het punt om de PC het raam uit te gooien en gewoon een nieuwe te kopen!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan