3 schermen op 1 device ( Surface )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Berichten
254
Hallo allemaal,

Momenteel heb ik 3 schermen op 1 Surface hangen, de Surface is de mainscherm en ik heb er doormiddel van een VGA splitter 2 schermen aangehangen.
Ik krijg op alle 3 de schermen beeld, echter ziet windows geen 3 schermen bij instellingen.

Hij ziet Scherm 1 en Scherm 2 ( 2 x )

Ik wil graag de surface als hoofdscherm en de 2 monitoren uitbreiden, maar de enige wat lukt is dupliceren...
Weet iemand hier raad mee?

Dankjewel
 
Beste kan ik eens een foto van de vga splitter.
ik vermoed dat het een blauwe connector is en geen witte.
Bij witte connectors is het niet altijd zeker dat deze twee beeldkaarten hebben. (bij apple meestal wel )
nu weet dat er ook een toestelen bestaan die dat doen voor onderandere reclame pannelen (barco ectra)
nu weet det er ooi usb beeldkaarten bestaan meestal niet echt hoge prestaties maar het lukt.
nu weet dat je ook een kaart in een desktop kan bijsteken pci...
nu weet dat er ook op bluetooth projectors en/of beeldkaarten bestaan.
 
Beste kan ik eens een foto van de vga splitter.
ik vermoed dat het een blauwe connector is en geen witte.
Bij witte connectors is het niet altijd zeker dat deze twee beeldkaarten hebben. (bij apple meestal wel )
nu weet dat er ook een toestelen bestaan die dat doen voor onderandere reclame pannelen (barco ectra)
nu weet det er ooi usb beeldkaarten bestaan meestal niet echt hoge prestaties maar het lukt.
nu weet dat je ook een kaart in een desktop kan bijsteken pci...
nu weet dat er ook op bluetooth projectors en/of beeldkaarten bestaan.

Hoi, Dankjewel voor je reactie.
Dit heb ik er onder hangen.

https://www.allekabels.nl/vga-kabel...ftA3YA9Zxnbtejb5rW516WTGcpvGeP9ArmBoCucXw_wcB

Dankjewel.
 
Dat is dus ook precies wat het is, een splitter. Er gaat slechts 1 videosignaal over VGA en dus zal er ook maar 1 beeld kunnen worden weergegeven op 2 schermen.

Je zult dus iets met een externe USB videokaart moeten gaan doen. Overigens alleen interessant voor desktopgebruik i.v.m. de lag die optreed in die kaartjes. Een spelletje spelen en dergelijke zit er niet in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan