oude gmails worden niet opgehaald in mijn standaard emailprogram van m'n nieuwe table

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariavandijk

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2012
Berichten
5
Goede avond,
Weet iemand misschien hoe het komt dat mijn oude gmails , niet opgehaald worden op het emailprogramma van mijn nieuwe tablet samsung STAb S2 9.7.
Nieuwe mails worden wel binnen gehaald, maar ik krijg dan tevens de mededeling dat er "mogelijk nog mails staan op de server die nog niet opgehaald zijn
De mappenstructuur door mezelf in het verleden aangebracht is wel direct zichtbaar, (in het emailprogramma van mijn tablet) maar de mails, daar in het verleden door mij ingestopt kan ik niet ophalen.
Misschien kan iemand me helpen.
Bijvoorbaat dank
Maria
 
Zover ik weet worden alleen de laatste X weken/maanden aan mail opgehaald, en het relevante deel van de rest alleen o.b.v. een zoekopdracht die je op de mailserver loslaat.
Je kunt het per mailmap aanpassen via Apps -> Instellingen -> Accounts -> E-mail (of welke andere categorie je mailaccount onder valt) -> Instellingen -> [klik je mailacount] -> klik "Meer instellingen" -> klik Synch-instellingen map -> [klik map aan] -> klik "Periode voor synchroniseren mail" -> klik op Alles
Het gedeelte "[klik map aan] -> klik "Periode voor synchroniseren mail" -> klik op Alles" te doen voor elke map die je volledig op je tablet wilt hebben.
NB: Let wel op de opslagruimte die het in beslag gaat nemen op je tablet, er moet natuurlijk wel voldoende vrije opslagruimte zijn voor deze instellingen.
NB2: Ik weet niet anders dan dat Android smartphones/tablets op deze manier werken indien het IMAP of Microsoft Exchange mailaccounts betreft. Uit je posting zou ik het idee krijgen dat jij er anders over denkt.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel voor de aanwijzingen Tijs en Manamana,
Ik ga er mee aan de slag!
Hartelijke groeten,
Maria
 
Ik neem aan dat je 'mijn' tip gevolgd hebt. Fijn dat je er wat aan hebt gehad.

Graag nog even de vraag als opgelost aangeven:
Ingelogd op het forum en deze vraag geopend (2 opties, kies er 1):
a. Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]
b. Rechts onderaan je startposting (dus rechts onderaan posting #1) kun je ook de vraag de status opgelost geven.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
hoe opgelost...

Dag Tijs,
Al laverend door jullie aanwijzingen, kwam ik min of meer toevallig terecht op de instellingen van mijn nieuw emailprogramma van tablet en heb daar 2 dingetjes aangevinkt over aantal en tijdslimiet van op te halen emails en warempel toen lukte het binnen halen van oude gmails wel.
Hartelijke groeten,
Maria
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan