Letsencrypt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Sinds geruime tijd biedt mijn hostingprovider de mogelijkheid om SSL te activeren met Letsencrypt.
Echter, nog voordat mijn hostingprovider die mogelijkheid bood, had ik zelf al gesleuteld aan mijn websites om zodoende een Letsencrypt-versleuteling in te stellen. Ik weet niet meer op welke manier ik dit heb geregeld.
Hoe kan ik de huidige Letsencrypt-instellingen verwijderen? Dan kan ik daarna de functionaliteit van mijn webhostingprovider gebruiken.

Vriendelijke groet,
Guido
 
Heb je een eigen dedicated / VPS server soms?
Vertel eens wat meer....
 
Het gaat om een shared server van mijn webhostingprovider. Daarop wilde ik in het verleden (voordat het regulier werd aangeboden via DirectAdmin) Letsencrypt activeren. Ik herinner me iets als dat ik een directory moest aanmaken met de naam .wellknown (of iets dergelijks).

Vriendelijke groet,
Guido
 
Ik vind het vreemd klinken. Want Letsencrypt is ook een systeem op de server die de Lets's Encrypt certificaten aanmaakt. Hoe heb je hem dan eerst aangemaakt voordat je hosting het officieel aanbood? Of was dat een SSLcertificaat van een andere partij dan Let's Encrypt?

En wat zegt je hosting over deze typische hostingvraag?
 
Laatst bewerkt:
Tenzij je certificaat de laatste week is ververst maakt het niet uit.

Vul je gegevens in bij de hostingprovider en forceer een refresh. Je huidige persoonlijke certificaat gaat in de prullebak en je nieuwe gaat per direct in gebruik.

Wat wel van belang is dat je mogelijk naar een nieuwe locatie moet verwijzen van je nieuwe certificaat in je apache settings.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan