Website publiceren vanuit Visual Studio.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Agy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2017
Berichten
3
Goedemiddag.

Ik had een vraag over het publiceren van een website vanuit Visual Studio.

Ik heb een ASP website gemaakt in Visual Studio 2013 en heb deze op verschillende manieren gepubliceerd maar krijg hem niet draaiend. Ik zet de site op mijn server neer en via IIS is deze gewoon te benaderen. Tenminste de test Default.html opent gewoon via de localhost url. Echter bij de Default.aspx van de gepubliceerde site krijg ik een Runtime Error foutmelding. Ik doe wellicht iets fout want ben vooral handig met VB en SQL maar dit is een beetje nieuw voor mij.
 
Zegt die RunTime melding niet meer?
 
Sorry.. dit is idd wel erg sumier.. ;)

Als ik de Default.apsx in de localhost op de server zelf open volgt onderstaande melding.


__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Server Error in '/' Application.

Configuration Error
Description: An error occurred during the processing of a configuration file required to service this request. Please review the specific error details below and modify your configuration file appropriately.

Parser Error Message: Unrecognized attribute 'targetFramework'. Note that attribute names are case-sensitive.

Source Error:

Line 9: <system.web>
Line 10: <compilation strict="false" explicit="true" targetFramework="4.5" />
Line 11: <httpRuntime targetFramework="4.5" />
Line 12: </system.web>
Line 13:

Source File: C:\inetpub\wwwroot\erp2cnc\web.config Line: 11

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.0.30319.1040
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
En opgelost....

Had de website ingesteld op framework 4.5 terwijl de IIS gekoppeld is aan applicatiepool framework 4.0.
Heb het aangepast en het werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan