office update ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik gebruik office2016. steeds krijg ik bericht dat er updates beschikbaar zijn en dat ik die moet installeren.
kan ik dat rustig doen?
 
ik dacht even dat updates alleen bestonden voor O365.

en ik zag ergens een bericht voorbijkomen dat er verkeerde updates waren uitgerold die de werking van office zelfs frustreerden, vandaar mijn vraag dus
 
Er wordt (in principe) voor installatie van updates door Windows automatisch een systeemherstelpunt gemaakt. Je kunt natuurlijk ook zelf even handmatig een herstelpuntje aanmaken alvorens de updates toe te staan. Zekerheid voor alles.
 
Laatst bewerkt:
Mocht je je afvragen waarom ik in bericht 2 schreef "mits van Microsoft", dan komt dat omdat het niet onmogelijk is dat je een mailtje hebt ontvangen waarin staat de je Office geupdate dient te worden. Als je een dergelijk mailtje hebt gekregen, check dan verrekte goed of 'ie afkomstig is van Microsoft en niet van het één of andere 'vage' (en lange) mailadres (waar het woord Microsoft in voor zou kunnen komen, samen met een heleboel andere vage 'kreten'). Krijg je echter als je een appje van Office opstart de melding vanuit Office, dan kun je het zonder meer vertrouwen.
 
Laatst bewerkt:
O365 is, totdat een nieuwe(re) versie van Office uitkomt, momenteel gewoon Office 2016. Dus Office365 is ook ooit Office 2013 geweest, totdat Office 2016 uitkwam. Met O365 heb je altijd de nieuwste versie van Office (tenzij je zelf afziet van upgraden).

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan