programma's verwijderen - win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calimero

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
181
Betreft ; pc - win7 ult. /pent.4

Onlangs heb ik enkele programma's geinstalleerd om
video's te roteren. Het gaat om de programma's ;

DVDVideo soft free studio en Free Video flip and Rotade.

Nu wil ik deze programma's ook graag weer verwijderen, maar slaag daar maar steeds niet in...
Niet via de uninstall van het het programma zelf, maar ook niet via control panel - programma verwijderen...

Er verschijnt steeds de melding ;
Uninstall.exe system error
"the program can't start because Qt5Gui.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem. " , maar wanneer ik het programma opnieuw installeer krijg ik toch weer dezelfde melding...

misschien weet iemand een manier of programma waarmee ik deze programmaatjes wel kan verwijderen ?
, want ik ben ze zo moe....

bijvoorbaat dank
 
Aan de DLL te zien mis je QuickTime. Als Revo-uninstaller niet werkt zou je nog kunnen proberen om quicktime tijdelijk opnieuw te installeren.

En anders gewoon lekker laten staan. Heb je verder toch geen last van.
 
Ik heb alvast 2 versies van Qt5Gui.dll geuploaded naar een filedropper website, de ene (versie 5.2.0) afkomstig van Win32DiskImager en de andere (versie 5.4.0) afkomstig van MEmu (een Android emulator). De versies staan daar geuploaded als Qt5Gui_dll_versies.zip , met beide versies van Qt5Gui.dll in eigen submappen in het .zip bestand.
Dit voor het geval dat de huidige installatieversies van Quicktime niet Qt5Gui.dll installeren, dus dat je in dat geval een alternatief hebt.
TinyUpload.com link

Revo Uninstaller zou ik pas in uiterste instantie proberen, want ik vind dat programma een echt paardenmiddel en ik zie soms hier op het forum mensen terug die programma's niet via de normale weg hebben gedeïnstalleerd maar via Revo Uninstaller en dan later in de problemen kwamen.

PS: De Qt5Gui.dll varianten heb ik gewoon teruggevonden in de map waar de software was geïnstalleerd, dus niet in een Windows (sub-)map. Lijkt mij dus ook voldoende dat je Qt5Gui.dll kopieert in de programmamappen van beide programma's, en dit geldt ook als je via de installatie van Quicktime Qt5.dll ergens op je harde schijf terugvindt: Ook die kopiëren in de programmamappen van beide programma's. Daarna de deïnstallatie proberen, hetzij via de Uninstall links in hun programmagroepen of via "Programma's toevoegen en verwijderen".



Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan