win10 packard bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

frero

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2015
Berichten
113
hallo,
bij installeren skype reageert die packard bell win 10 hij vraagt nu ms account ik maak dat aan en nu draait alles in de knoei.
krijg skype niet geinstalleerd met heel die wachtwoord historie tot overmaat van ramp kan mijn vrouw niet meer inloggen op haar Facebook account
ik ga een zware weekend tegemoet
kan iemand mij helpen?
mvg
frero
 
Eerst maar eens duidelijk maken welk Windows-account je vrouw (nu) gebruikt. Is dat (nu) niet meer het Windows-account waar je standaard mee inlogde tot het moment van Skype installatie, dan snap ik (en jij ook) wel waarom inloggen op Facebook niet meer werkt, want er is geen opgeslagen Facebook gebruikersnaam + wachtwoord meer in dit nieuwe Windows-account.

[Windows 10 geeft de voorkeur aan het inloggen op een Microsoft (Windows-)account.]

Maak ook eens een foto en plaats die hier als bijlage (eerst kleiner maken qua aantal kleuren etc., anders mag het niet) hoe het Windows-inlogscherm eruit ziet. Desnoods maak je het gedeelte vóór het "@" teken zwart als daar (alleen) dat Microsoft account staat, zodat je privacy niet wordt bezoedeld.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
tot mijn grote schande moet ik melden dat mijn vrouw dit zelf opgelost heeft
ze heeft gewoon een nieuw paswoord ingegeven en het werkt
ik denk dat ik dat te danken heb aan dat gepruts met die paswoord miserie van mircrosoft
in ierder geval bedankt ik kan nu van de zon gaan geniete
mvg
frero
 
Als je vraag/probleem hiermee opgelost is, graag even de vraag als opgelost aangeven.
Dat kan (o.a.) op 2 manieren:
a. Via een link rechts onderaan je startposting (dus rechts onderaan posting #1)
b. Via klikken op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Onderwerpopties", "Zet status opgelost" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan