WIFI aan en uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinhethart

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2017
Berichten
4
ik heb dit probleem al een tijdje en elke keer als ik op mij sitecom extender wil verbinden verbind hij en doet hij het voor 2 seconden en dat doet hij mij wifi uit en aan op mij computer ik gebruik windows 10 pro 64 bits 16gb ram intel core i7-4710MQ CPU @2.50 2.49 GHz
en een nvidia kaart 850M
 
Staat de extender goed binnen het bereik van de WiFi router?
Waarmee wil je een verbinding maken met de extender?

De hardware die je noemt doet niet ter zake.
 
hij staat binnen bereik maar het is opgelost nadat ik hem heb gereset maar dit ken ik al alleen het is super irritant en duurt lang omdat mij extender na een dag of 2-3 meteen hetzelfde doet en ik het moet resetten dat 2 uur duurt omdat hij me geen toegang geeft moet ik me erin forceren heel irritant als je snapt wat ik bedoel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
na een dag of 2-3 meteen hetzelfde doet en ik het moet resetten dat 2 uur duurt
Het is dus niet opgelost begrijp ik. En nog vreemder is dat je zolang moet wachten na een reset. Een extender hoort binnen 3 minuten stand-by te staan. Mijn gevoel zegt dat de extender misschien wel binnen het bereik van jouw router staat maar nog dichter binnen het bereik van router(s) van andere mensen, die misschien ook nog hetzelfde kanaal gebruiken.
 
ja dat is mogelijk ik denk dat het daaraan ligt alleen kan ik mij extender niet verplaatsen omdat hij al in het midden van het huis staat misschien een oplossing?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is het ook erg druk op de WiFi band. Ik heb het bij mij opgelost door een 802.11ac router te kopen met hoog vermogen. Op die manier praat mijn router gewoon harder dan die van de buren :d Deze router staat midden in het huis en alle laptops/smartphones staan ook op 802.11ac. Werkt als een tierelier.
 
Het is niet nodig bij elke directe reactie met een quote reageren, heb de medemod gevraagd dit aan te passen. Of doe je dat zelf?
 
Ik heb devolo's 500 wifi genomen en kan ze in het stopcontact insteken waar het uitkomt. Overal perfect wifi.
Kijk maar eens op de (filmpjes van de) devolo site.

Ik heb mijn devolo's allemaal tweedehands gekocht. Samen goedkoper dan één nieuwe en ze doen het perfect.
 
Opgelost

ik heb zoals geadviseerd een nieuwe router genomen nu doet hij het gewoon perfect heb de devolo router genomen en nu doet hij het weer dank jullie wel nu kan ik gewoon weer verder en eindig ik deze vraag met opgelost thanks!:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan