OneDrive ontzettend traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdmaden

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2001
Berichten
436
Ik gebruik sinds kort OneDrive, maar de synchronisatie verloopt tergend langzaam, soms zelfs 0,0 KB/seconde. Zijn er meer mensen met dit probleem, weet iemand waar het door komt, en is er een oplossing voor handen? OneDrive.jpg
 
Heeft u al de snelheid van de internetverbinding getest?
Maar het kan ook zijn dat u heel grote bestanden heeft (films, foto's) als dat allemaal met onedrive (of welke clouddienst dan ook) gesynchoniseerd moet worden, nou dan is ie wel even bezig.
 
Laatst bewerkt:
Heeft u al de snelheid van de internetverbinding getest?
Maar het kan ook zijn dat u heel grote bestanden heeft (films, foto's) als dat allemaal met onedrive (of welke clouddienst dan ook) gesynchoniseerd moet worden, nou dan is ie wel even bezig.

Met de internetsnelheid is niks mis. Tot voor kort moest ik met SharePoint synchroniseren, nu sinds kort met OneDrive omdat de oude manier niet meer wordt ondersteund (volgens de ICT medewerker van m'n werk). Alle 78 bibliotheken zijn al gesynchroniseerd, maar als ik dan nu in een Word-file van 40 kB iets verander, lijkt het een eeuwigheid te duren voordat dat dan weer gesynct is. Dus met grote bestanden heeft het ook niets te maken.
 
Het probleem is intussen opgelost. Ik heb alle bibliotheken los gekoppeld en alleen degene die ik hard nodig heb, opnieuw gsynchroniseerd. De storing lijkt dus te komen door een paar vervelende bibliotheken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan