Mappen gedeeld (desktop pc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

WY79

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
Berichten
162
Op het werk maken we gebruik van een desktop computer met meerdere harde schijven er, met Windows Vista er op. We maken gebruik van een gedeelte van de schijf om daar bestanden/mappen te delen.
Nu zitten we te kijken, omdat er Windows Vista op zit, en we gebruik maken van Office365 binnen de organisatie, om we willen geen gebruik maken van die gedeelde bestanden/mappen.
We willen meer en meer gebruik maken van Office365, maar om daar alles op te zetten, wat we hebben staan op die gedeelde schijf (wat belangrijk is) is ook weer wat.

Wat is nou een beste optie?
- Windows 10 op deze pc te zetten? (Het is al een wat veroudert pc, Windows 10 zou er net op kunnen draaien)
- Een Nas te kopen?
- Of eventueel een laptop te kopen en de gedeelde bestanden/mappen op een externe schijf te zetten. (Als we ze nodig hebben)

Ben benieuwd wat het beste is.
(Kan zijn dat ik wat belangrijks ben vergeten om te vermelden, maar dan hoor ik het wel)
 
In de cloud is goedkoop, maar ik wil niets van mij in de cloud, en al helemaal niet als het een Amerikaanse cloud is.

Zelf zou ik een NAS nemen en alles binnenshuis houden.

Als het moet zou je zelfs de NAS zo kunnen inrichten dat je van buitenshuis op die nas kunt komen.
 
Bedankt voor het antwoord @kostenzer.

Iemand anders nog met wat opties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan