Atlantis de verloren legende (vraag 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DannyBru

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2016
Berichten
46
Hallo mensen,

Nu heb ik eindelijk het spel aan de praat gekregen door twee geweldige mensen op deze site. Maar nu stuit ik op het volgende probleem. Ik krijg op een punt ergens in het begin van het spel een foutmelding. Dit punt moet ik langs want het is een point and click spel waarbij er maar één route mogelijk is. Omzeilen is dus geen optie helaas.. Heb ik geprobeerd! Nu schijnt er ergens een patch te zijn om dit probleem te verhelpen maar ik kan hem nergens vinden. Alle links die ik volg zijn al ruimschoots overleden.. Heeft iemand hier de patch misschien zelf?

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/275907-atlantis-de-verloren-legende-error

Deze persoon had hetzelfde probleem als ik nu heb. (Zie link) Ook googlen brengt mij niet op de goede weg.

Graag wederom uw hulp! Alvast heel erg bedankt
 
Hmm... Kijk eens hier, en dan vooral kijken of wat er bij "Crash on CD change" staat dezelfde plek is waar bij jou de foutmelding ontstaat?
Alternatief, als inderdaad je CPU 'te snel' is zoals gesuggereerd in die andere gelinkte discussiedraad: Kijk hier, vanaf "Game is too fast"

Overigens zou het de helpers van dienst zijn als je even aangeeft of "Atlantis: The Lost Tales" de ENG versie van het spel is of niet. Indien niet, wat is dan wel de ENG naam?
Verder heb ik voor "Atlantis: The Lost Tales" een patch gevonden, maar die is nogal cryptisch omschreven (download-link: deze, link komt van hier vandaan), namelijk omschreven als: Download Voodoo3/Banshee GeForce/Intel i810 fix (1MB)
Haal Cry.dll en Atlantis.exe uit het .zip bestand en zet die over de versies in de installatiemap van het spel (desnoods hernoem je eerst de originelen).

Ook hier wordt over, maar liefst, 2 verplichte patches gesproken, en de helper schijnt ze te hebben. Misschien is hij nog te contacteren. Overigens lijkt die savegame_patched 'patch' veel op de CD change 'oplossing' in de tweede link in de eerste paragraaf, dus kijk ook daar, dan.

Meer tijd kan ik er niet in gaan stoppen. Succes.

Tijs.
 
Mijn excuses dat ik mijn vraag hier plaats, maar ik heb geen idee waar ik zelf een nieuwe thread aan kan maken. Ben namelijk net nieuw hier en ik kan het nergens vinden helaas.

Maar mijn vraag gaat wel over Atlantis, the lost Tales, die ik zojuist heb aangeschaft. Dit spel wil ik eigenlijk alleen in het Nederlands spelen en ging er eigenlijk ook vanuit dat deze optie beschikbaar was, maar dat is helaas niet zo. Is er een manier om deze versie toch met Nederlands gesproken taal te spelen, Ik heb de originele disc helaas niet.
 
@OvalenKubus: Dat kan niet zonder de NL diskset, want er zijn NL disksets, ENG disksets en DE disksets (en nog van meerdere talen ook, vermoed ik).

Tijs.
 
Dank je wel voor de reactie. Das is echt heel jammer. Had gehoopt en eigenlijk wel verwacht dat er ergens op het internet een file te downloaden o.i.d. zou zijn waarmee je de Nederlandse taal zou kunnen toevoegen. Is er een site die de Nederlands versie aanbiedt? Ik heb er zelf namelijk geen gevonden tot nu toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan