Gegevenstypen komen niet overeen in criteriumexpressie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandito

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2012
Berichten
199
Beste allemaal,

Ik heb een form genaamd Debiteuren. Hierin staat een lijst (lstDebiteuren) die gevuld wordt vanuit de query DebiteurenVertineoQuery. Deze haalt zijn gegevens weer vanuit een ODBC object genaamd Debiteuren.

De lijst lstDebiteuren heeft een double click event:

Code:
Private Sub lstDebiteuren_DblClick(Cancel As Integer)
DoCmd.OpenForm "DebiteurenUitgebreid", , , "Debiteurnummer = '" & Me.lstDebiteuren.Value & "'"
End Sub

DebiteurenUitgebreid is een ander form met daarin extra gegevens van de debiteur waar zojuist dubbel op geclicked is.

Voorheen, toen de gegevens niet uit een ODBC object maar uit een tabel kwamen had ik geen problemen. Nu is het zo dat wanneer ik dubbel click op een debiteur in de lijst dat ik de volgende melding krijg: Fout 3464 tijdens uitvoering: Gegevenstypen komen niet overeen in criteriumexpressie.

DebNr in het ODBC object is ingesteld als tekst. Verder kan ik nergens iets vinden waar dit misschien anders zou kunnen zijn.

Onder het form Debiteurenuitgebreid, wat zou moeten openen na er dubbel geclicked is in lstDebiteuren zit onder "Bij Laden" nog een event (zie bijlage).1.png

Iemand enig idee waar het mis loopt?
 
Laatst bewerkt:
De foutmelding an sich is helder; hij vindt dat er een ander veldtype wordt gefilterd dan je meegeeft. Kijk dus eens of dat zo is of niet. Als uit de lstDebiteuren een getal komt, dan gaat het inderdaad daar fout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan