H1Z1 King of The Kill: Crasht na exeption breakpoint ERROR

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yscheffer

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
57
Goedendag,

Tijdens het spelen van H1Z1 KOTK krijg ik steeds de volgende error:

error.PNG

Het spel valt dan in een keer uit. Heeft iemand een idee waar dit mee te maken heeft? Ik heb diverse oplossingen geprobeerd maar niets lijkt te werken.

Met vriendelijke groet,
Ynze
 
Hoe officieel / eerlijk is dat spel verkregen?
Zie dat de applicatie 'vastloopt' op een breakpoint dus alsof jouw versie een debugversie is, geen officiële release...

Tijs.
 
Ik heb het spel gewoon via Steam gekocht en speel het ook via steam. Daar kan het dus niet aan liggen. Ik heb ook meerdere malen geprobeerd om het spel opnieuw te installeren.
 
Dan zou ik de maker contacteren of er een update is, want ik kan me niet voorstellen dat je de enige bent met dezelfde foutmelding.

Tijs.
 
ohja, misschien ook nog nuttige info:
Het spel crasht op willekeurige momenten. De ene keer kan ik een uur spelen zonder ergens last van te hebben en de andere keer crasht het binnen 1 minuut na het opstarten.
 
hier dezelfde melding, en zelfs in hetzelfde spel. En daar leggen ze (net als ik) de fout bij het spel zelf, niet bij jou of je computer: "It doesn't have fix. Its a memory leak bug."

Andere suggereren daar dat mogelijk een of meerdere bestanden van het spel ondertussen zijn geupdated etc., dus dat je zou kunnen proberen:
Go into Steam, go to your library, right click H1Z1, go to Properties then Local game files and hit Validate local game files. When it finishes it will probably say it found an error with a file and will then automatically download the missing or corrupt file. Should be good to go after that.

Het verhaal dat de grafische drivers geupdated moeten worden heb ik niet gezien i.c.m. specifiek dit spel, maar kan nooit kwaad natuurlijk, of het nu Nvidia of ATI/AMD videokaarten betreft (of andere merken). Overigens verwacht ik er (voor specifiek dit spel) weinig van, maar je kunt het proberen. Ik geloof meer in de verhalen van hier boven.

Tijs.
 
Bedankt voor het meedenken.

Bovenstaande oplossingen heb ik al geprobeerd.. werkt helaas ook niet.
 
Ik heb geen tips meer. Ik zou zelf (zéker als je verder met je PC/Windows/games geen problemen hebt) hopen/wachten op een update van het spel.

Tijs.
 
Bedankt voor je hulp.

Dit is inderdaad het enige spel waarmee ik problemen ervaar.
Het spel heeft vrijwel wekelijks updates, maar omdat er slechts een klein percentage van de spelers dezelfde problemen als mij heeft zie ik niet snel een fix hiervoor komen. Dan maar op zoek naar een nieuw spel :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan