Achtergrond wel zichtbaar op beeldscherm, maar komt niet mee in print op papier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berkenbosch

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2012
Berichten
24
Ik heb een achtergrond gemaakt via: -ontwerpen - paginakleur - opvuleffecten - afbeelding.
Ik heb daarna een aantal invoegvelden opgenomen een titel getypet, kortom een mooi origineel formulier, maar ...
De geselecteerde afbeelding komt mooi mee in het beeld, maar als ik de printopdracht geef, wordt alleen een kaal formulier geprint en is de fabeelding op de achtergond verdwenen.
Wie weet wat ik verkeerd doe? Hoe kan ik de achtergond toch mee uitgeprint krijgen?
 
Mooi, en we hoeven hier op Helpmij niet te weten welke versie van Word het hier over gaat? 2003, 2007, 2010, 2013, 2016 , omdat het gebruik/printen in alle versies hetzelfde is/werkt? :confused: :shocked:

De achtergrond mee afdrukken is (in Word 2007): Ctrl+P van Afdrukken -> knop "Opties..." -> vinkje zetten in "Achtergrondkleuren en -afbeeldingen afdrukken" en dan op OK klikken -> weer op OK klikken

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het feit dat je tijd neemt om me te helpen, dnties.
En bedankt voor de tip; daarmee is mijn vraag beantwoord.

verder: je hebt gelijk dat het handig is om de versie te vermelden.
Ik had me dat bij het opstellen van de vraag niet gerealiseerd.
Ik vind het prettiger als je dat gewoon zegt, zonder die cynische ondertoon.
(een kleine tip - doe ermee wat je wilt- ik ben blij met je hulp.)
 
Klopt inderdaad dat er een zekere cynische ondertoon te bespeuren was in mijn startposting. Is echter positief bedoeld, zodat evt. volgende vragen (van jou of iemand die toevallig nu of in de toekomst met je vraag meeleest) hopelijk meteen de relevante informatie zullen bevatten.
Bedenk hierbij dat Helpmij gratis is en het tijdrovend (en soms vervelend) is om, als helper die zijn/haar tijd gratis beschikbaar stelt, eerst tegenvragen te moeten stellen als een startposting niet (meteen) de relevante informatie bevat. We kunnen, vanaf een forum, namelijk niet over de schouders van de vragensteller meekijken, dus we vragen daar begrip en rekenschap voor qua informatievoorziening vanuit de vragensteller.
Je begrijpt dan ook waarom ik (met vermelding van de versie Word waar het op van toepassing is) 'speculatief' een antwoord voor je heb kunnen samenstellen ipv. een antwoord 'met zekerheid'.

Samenvattend: We helpen graag, maar liefst zo doelgericht mogelijk, zonder al (te) veel tijd/inspanning te hoeven steken in onderzoek van (de randvoorwaarden/omstandigheden bij) de vragensteller. :)

Graag gedaan, fijn dat mijn oplossing je geholpen heeft. :thumb:

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan