Userform inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HammerJohn

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2016
Berichten
173
Ik heb een vraagje ik gebruik een userform met meerdere tabbladen, op deze tabbladen heb ik
buttons staan waarvan er zijn die een paswoord hebben.
We hebben eigenlijk 3 gebruikers niveaus waarvan 1 = admin 2 = supervisor en 3 = user
Eigenlijk zou ik een login met paswoord willen waar alleen de buttons zichtbaar zijn per groep
dus met admin heb je alle buttons met supervisor alleen daar een gedeelte van en de user heeft
er maar een paar.

Kan dit of moet ik dan meerdere userforms maken en het userform paswoord protected maken
ik heb al veel geprobeerd maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik doe het nu per button en dat is mega veel werk en alle gebruikers moeten soms meerdere
wachtwoorden onthouden.
 
Ik vind je bestand best overzichtelijk overigens.
 
Inderdaad. Volledig transparant :)
 
Sorry hierbij het bestand nu na het invoeren krijg ik bij allemaal het admin scherm
 

Bijlagen

  • Testlogin.xlsm
    37,7 KB · Weergaven: 42
Mij lijkt het gebruik van Environ("Username") iets handiger. Aangezien je nooit op eerdere vragen reageert plaats ik de code maar niet.
 
Ik mis in dat document een sheet die wordt aangesproken vanuit de code. Ook compileert de code niet vanwege fouten. Is dit wel het goede voorbeeld document?
 
Laatst bewerkt:
Ok het is niet mijn bestand maar van een collega en ik zal hem vragen of hij het juiste bestand kan
sturen.
Ik heb het geprobeerd maar bij mij werkt hij ook niet, ik kan wel registreren maar niet inloggen.

Bedankt voor de geleverde info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan