Office 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

fwalraven

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2006
Berichten
150
Hallo,

Heb onlangs Office 2016 aangeschaft.

Kan in Access slecht 1 .mdb bestand openen
De overige .mdb bestanden doen niets.
De .mde bestanden kan ik wel openen, maar dan kan niet in VBA om veranderingen aan te brengen.

Ben er nu ook achter dat de Exel bestanden wel worden geopend, maar een werkblad is niet zichtbaar.

Wat gaat er mis?

Frans
 
M.b.t. Excel: Mogelijk bedoel je dat je maar 1 sheet ziet, maar de rest verborgen/niet zichtbaar is.
Kijk even na: Deze link.

Verder kan ik niet uitsluiten dat de versie Office er ook nog toe doet. Hier op het forum wordt (doorgaans, en met goede redenen) gewerkt met de 32-bits versie van Office, dus niet de 64-bits versie. Niet dat ik kan garanderen/beweren dat het er (bij jouw probleem) er toe doet, maar heb jij de 32-bits of 64-bits versie van Office? Indien 64-bits, dan zou ik die deïnstalleren en de 32-bits versie installeren en kijken of Access zich dan wel 'braaf' gedraagt.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
dnties,

Ik heb verder Windows 10 en 64 bits systeem.

Na wat gepuzzel, vraag me niet hoe, heb ik een Excel bestand onder recent geopend gekregen. Als ik het van daaruit opent werkt het goed.
Was overigens van oorsprong nog een Excel 97 bestand en heeft ook goed gewerkt onder Excel 2003 en 2010.

Wil ik het rechtstreeks vanuit de map openen, dan krijg ik nu de volgende melding: "Deze actie is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd."

Mogelijk kun je hier meer mee.

Zal verder nog proberen om andere Excel bestanden ook onder recent te krijgen.
Vermoedelijk zal het voor de Access bestanden hetzelfde gelden.

Frans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan