standaardbrowser voor "veilig internet bankieren"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Professor

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
195
Hallo helpers,
Ik heb firefox (x64) geupdated en nu doet het "veilig internet bankieren" van eset het niet meer.
Ik zit al de hele ochtend te zoeken en heb ook eset smart security opnieuw geïnstalleerd.
Wie weet waar ik kan instellen dat firefox de standaardbrowser voor "veilig internet bankieren" moet zijn?
Hartelijk dank
 
Lijkt mij dat ESET zelf moet kunnen vaststellen welke browser je gebruikt en deze dan beveiligen. Opnieuw installeren is opnieuw opstarten. Lees deze eens. Mogelijk kun je daar nog wat instellen.
 
Dank voor je reactie, ik heb die site ook al gevonden en bezocht, maar ik kom er niet uit
 
Maak dan van Firefox je standaard browser.

Er staat ook in de link van ESET dat je de URL van Banken kunt toevoegen.
 
Laatst bewerkt:
Senso

Maak dan van Firefox je standaard browser.

Er staat ook in de link van ESET dat je de URL van Banken kunt toevoegen.
Ook gedaan maar zonder resultaat.
Ik heb een systeemherstel uitgevoerd en nu is alles bij het oude.
Ik kijk later wel weer eens,
Allemaal bedankt
 
Ben fan van ESET maar dat Internet Bankieren geeft nogal wat problemen. Gewoon uitschakelen, als je pc in orde is heb je dit ook niet nodig
 
Er is een ESET-forum. Ik kwam artikelen tegen op internet maar daar ben je alleen al een uur mee druk om het te lezen en het is vaak een oeverloos heen en weer van 'deskundigen' en oplossingen zijn er dan niet. Men wijst naar elkaar, Microsoft, Firefox en ESET. Firefox moet zich de laatste tijd overal mee bemoeien, met certificaten, handtekeningen en add-ons. En als iets niet meer werkt wijzen ze naar de ander.

Voor internetbankieren moet je gewoon de basisprincipes in acht nemen. De vijf b's en veilig bankieren Altijd een versleutelde verbinding. Trap niet in telefoontjes en e-mails van 'banken' etc. etc.
 
Ik heb het voor elkaar, niet firefox of Eset verwijderen, maar gewoon de updates installeren.
Iedereen bedankt voor de hulp!:thumb:
 
Mooi dat het opgelost is. Begrijp het niet helemaal omdat juist dit probleem ontstond na het updaten van Firefox... Heeft een update van ESET dit dan opgelost? Heeft ESET dan geen automatisch updaten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan