Verzenden consoles met de post.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkSpenk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2017
Berichten
1
Hallo allemaal!

Ik heb net een Playstation 4 verkocht via Marktplaats enkel wil ik hem opsturen in een goede doos. (Aangezien hij naar het andere kant van het land toe moet.) Nu heb ik via verzendverpakkingenshop een doos gekocht dus hoop dat het een beetje goeie kwaliteit is. Enkel kwam er hierbij wel weer een prijzenkaartje bijkijken.

Hoe doen jullie dit meestal?

Alvast bedankt voor de tips en suggesties
 
Gewoon de piepschuim en ander vulmateriaal hergebruiken van al die andere pakjes die ik ontvang
 
Inderdaad hergebruiken wat, qua gewenste grootte en stevigheid, zo dicht mogelijk in de buurt komt van hetgeen te verzenden is.
En dan verpakken in bubbeltjesplastic, tegen schokken [indien harde schijf of andere magnetisch gevoelige informatie, dan nog éérst het apparaat verpakken in anti-statische zak, die je (bijv.) hebt overgehouden toen je het apparaat zelf kocht of hergebruik vanaf een ander aangeschaft apparaat etc.]
En dan de hele verpakking opvullen, bijv. met opgepropte krantenpagina's, piepschuim etc. zodat, als je het pakket enigszins schudt, de inhoud niet van hot naar her rondvliegt.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan