Icidu Bluetooth scherm verschijnt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
617
Heb een icidu 2.0 dongle geïnstalleerd vanaf CD in windhoos 7 . Maar het scherm, wat volgens handleiding moet verschijnen komt niet. Op website fabrikant wordt ik niet veel wijzer.
 
Icidu helpdesk: 0900-8089

Tijs.
 
Het spul is overgenomen door Bluesoleil. Er hangt ineens een prijskaartje aan de software voor mijn gedateerde stick voor usb1.1 uit 2009. Voorlopig knippen en plakken. Hij zet nu alles in een door de software verzonnen inbox. Transfer van mijn smartphone van foto's gaat goed.
 
Zie deze link. Hadden (relatief) dure maar (daarom) wel goede hardware (overigens meeste ervan gerebrande apparatuur van anderen). Ze zullen wel hard geraakt zijn door het faillisement van MyCom, want (o.a.) die had de hardware van Icidu in het assortiment. Natuurlijk ga ik er vanuit dat concurrentie uit China (webshops en apparatuur) er ook mee te maken heeft.
Toch jammer van het faillisement. :(

Als je er niet (goed) mee vooruit kunt dan zou ik een andere/nieuwere Bluetooth dongle aanschaffen, met recente(re) software (moet natuurlijk, voor jou, wel geschikt zijn voor Windows 7).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
ik wil eigenlijk alleen maar een ander pad instellen, waar foto en/of video, die ik ga uploaden in terecht komt. Dus een aan te maken submap van de standaard Win 7 afbeeldingen of video mappen.
Ik kan de pad instelling voor bluetooth niet in configuratiescherm van 7 vinden.
Het uploaden gaat verder goed. foto`s komen nu in de inbox van Bluetooth terecht.
 
Probeer het volgende (in deze volgorde):
a. [Windows-toets]+R toetscombinatie -> fsquirt
Kijk wat er in te stellen is (áls het start, áls er wat in te stellen is etc.)
b. Rechtsklik op het Bluetooth icoon in het systeemvak, kies Opties (of Open etc.) en kijk of je daar wat in kunt stellen.
c. [Windows-toets]+X toetscombinatie -> Configuratiescherm
Kijk waar de weergave nu op staat en zet daarna de weergave op "Kleine pictogrammen" en kijk of er een Bluetooth XXXX item in beeld is/komt (of Icidu XXXX etc., je begrijpt wat ik bedoel).
Indien ja, klik erop en kijk wat je allemaal kunt instellen/doen.
Indien niet, dan kun je (wat mij betreft) de weergave weer op de standaardwaarde zetten. Mag ook nadat je nagekeken hebt wat er was in te stellen bij wél een zinvol Bluetooth item.

Hiermee houdt het voor mij wel op, trouwens, want ik heb niet jouw bluetooth dongle etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Bij b: tabblad services/ Object push/eigenschappen kan ik een pad instellen.
Bedankt, je moet het maar weten.

O, is Icidu over de kop door Mycomm?
 
Of Icidu meegesleurd is in het faillisement van Mycom kan ik niet zeker weten, dat is een speculatie van mij. Ik noem ook nog andere mogelijke redenen.

Fijn dat het gelukt is, bedankt voor de terugmelding.

Wel nog even de vraag de status opgelost geven:
Ingelogd op het forum en deze vraag van je geopend (2 opties, gebruik er 1 van):
a. Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]
b. Rechts onderaan je startposting (dus rechts onderaan posting #1) kun je ook de status als opgelost aangeven.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan