Zoekfilter in Windows Live Mail werkt niet goed meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corrie51

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2017
Berichten
3
Sinds enkele weken als ik ga zoeken naar een bericht in Windows Live Mail Windows 7, komen de berichten niet meer omhoog terwijl ze er wel in staan. Kan iemand mij helpen hoe ik dit weer goed werkend kan krijgen?
Bij voorbaat dank.
Groetjes, corrie
 
Welkom bij de Helpmij.

Advies : stoppen met Live Mail. Lees (bijv.) dit maar even door : Klik
 
gast0225 dank je voor je advies, dit had ik inderdaad op dit forum al gelezen. Alleen kan ik niet 123 naar een ander mailprogramma overstappen, daar heb ik tijd voor nodig en ben niet zo'n computerfanaat dus is voor mij niet eenvoudig. Dus de vraag was eigenlijk voor dit moment, dus als iemand een antwoord heeft, heel graag.
 
2e reden dat ik dat advies gaf, is dat het stopzetten van Live Mail door Microsoft mogelijk ook de oorzaak is van je probleem, zeker als het tot voor kort gewoon functioneerde en je niets bijzonders hebt 'gedaan'.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees soms op internet dat WLM 5000 berichten voor zoeken als maximum heeft.
 
@corrie51 : wat het 'tijd nodig hebben' betreft. Het hing al sinds september 2016 "in de lucht' dat WLM zou gaan eindigen, we zijn nu 9 maanden verder..........?
 
Allereerst allemaal bedankt voor jullie reacties.
Waarschijnlijk heeft het gelegen aan dat ik ben gaan zoeken op een naam en deze in een afbeelding heeft gestaan en dus waarschijnlijk daarom niet omhoog kwam. Heb er tot dusver geen problemen meer mee gehad.
Senso: wij hebben inmiddels meer dan 5000 berichten dus had inderdaad gekund maar voor mijn gevoel nu geen problemen.
gast0225: zolang een programma werkt en blijft werken zie ik geen noodzaak om andere stappen te ondernemen. Ik las ook dat het om specifieke mailadressen gaat hetgeen wij niet hebben. Ik wist ook niet en heb ook geen melding gehad dat WLM gaat eindigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan