Hoe doe je een schijf indexeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik heb twee nieuwe schijven aan m'n computer hangen, maar het duurt vrij lang voor ik ze beide "zie"

Ik denk dat ze opnieuw geindexeerd moeten worden

Maar hoe doe je dat?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Bij mij duurt het soms wel 15 tot 20 seconden afhankelijk van welke schijf het is. Heb je de juiste kabels gebruikt? Eerst aansluiten dan pc aan, scheelt tijd.

Indexeren is heel wat anders. > Schijf > RMK > Eigenschappen > Tabblad Algemeen > Onderaan De inhoud en de eigenschappen... mogen worden geïndexeerd

Kijk ook eens onder > Eigenschappen > Tabblad Hardware > Eigenschappen van de schijf > Algemeen en Beleidsregels
 
Laatst bewerkt:
Hoe kom je erbij dat het daar aan ligt?
Heb het uit staan en externe schijven worden gelijk gezien.

Meestal de USB poort die het vertraagd.
 
Hoe kom je erbij dat het daar aan ligt?
Heb het uit staan en externe schijven worden gelijk gezien.

Meestal de USB poort die het vertraagd.

Ja, dat best wel eens kunnen
Dit is n.l. die computer waar plotseling de USBv3 drivers weg waren en dus niet werkten.
Juist van jou kreeg ik toen een hele partij USBv3 drivers voor MSI AE2211
Maar ik kreeg ook van de leverancier van die MSI AE2211 een setje drivers specifiek voor die computer

USB3_Beta_AsMedia_Win8_64_Z114100.zip

Dus die (bovenstaande) heb ik toen gebruikt. Niet wetende dat dit trage opstarten een mogelijk gevolg zou kunnen zijn.
Zijn er nog opties om dit te versnellen?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Dat is weer een leuke! Je doet eerst of die vraag uit de lucht komt vallen, vervolgens maak je duidelijk waarmee je aan het prutsen bent (USBv3 drivers). Zijn er nog opties dat als je een nieuwe vraag stelt, direct aangeeft waarmee je bezig bent en je je niet altijd een beetje van de domme houdt?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan