hitman pro alert

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinpb

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
106
ik heb betaalde hitman pro alert
werkt prima dacht ik. maar ik kan niet meer op mijn spellen web komen pogo.com
graag een oplossing
groet martin
 
Da's wel erg weinig informatie.
Wat gebeurt er als je dat probeert?
Werkt het wel als je Hitman Pro uitschakelt?
 
Ik ben ook benieuwd naar de melding. Volgens mijn gegevens een 100% veilige site.
 
hitmam

ik speel al jaren bridge op pogo.com. Maar sinds donderdag 22 juni 2017 lukt dat niet meer, ik heb toen de betaalde hitmanpro alert aangeschaft, sindsdien kom ik er niet meer in op pogo. Ik heb toen hitman verwijdert van pc en nu lukt het wel weer om er te komen. moet ik iets instellen bij hitman? maar zou niet weten hoe. Ik heb ook de hitman pro gehad zonder alert op deze versie werkte pogo wel, maar die ondersteunt internet bankieren niet. Dus dacht dan maar hitmanpro alert, maar is te streng om op mijn bridge site te komen. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
groet martin
 
Hitman Pro zal een Firewall hebben en daar moet je onder instellingen kijken of je onder programmaregels/-beheer een 'uitzonderingsregel' kunt toevoegen. Er kan zich een venster openen waarbij je naar jouw 'favoriet' kunt gaan, dit is dan het http://adres en dan deze toevoegen.
 
ik heb het probleem opgelost. Onder uitgebreide bediening van hitman pro alert, naar risico verkleining gaan, daar de optie netwerk vergrendeling uitschakelen.
En alles werkt weer.groet martin
 
Mooi dat het is opgelost. Ben niet erg blij. Begrijp niet dat het programma geen helpfunctie heeft en op internet kun je er ook niet snel wijzer van worden.

HitmanPro.Alert is een gratis tool van Surfright, het bedrijf achter het bekende anti-malwareprogramma HitmanPro. Het is een aanvullende beschermingslaag, die je computer extra veiligheid biedt bij bvb. internetbankieren of online-winkelen. Dit vooral om te voorkomen dat malware en voornamelijk "banking-trojans" uw financiële gegevens kunnen onderscheppen. HitmanPro.Alert controleert de toestand van je browser(s) in real-time, het is dan ook enkel een aanvullende bescherming, die naast elk ander beveiligingspakket gebruikt kan worden.
Jij hebt dan een betaalde versie maar je moet toch echt een Firewall hebben. Ik heb niet de indruk dat het een 'totaal internet security' programma is.
 
Laatst bewerkt:
ik heb de windows firewall toch
Bovendien had ik dit zelf nooit aangeschaft, maar de ing bank wil graag dat zijn klanten dit aanschaffen. Ze stoppen met de huidige beveiliging
groet martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan