sd card

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adelheid

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Berichten
250
Hallo,

Eerlijk gezegd weet ik niet of ik bij het goede onderdeel zit, maar dat hoor ik dan wel. Ik heb een Canon fototoestel en daar zit een sd kaart in TDK van 8 GB. Ik kon dit kaartje altijd zo in mijn laptop duwen en dan verschenen automatisch de foto's. Nu reageert de laptop helemaal niet meer en na veel zoeken heb ik een file gevonden met de volgende naam:
FileSync.LocalizedResources.dll.mui
Ik heb geen idee wat dit betekent en hoe het kan dat ik mijn foto's niet meer krijg. Heeeeeeel graag jullie hulp.

Groet
Adelheid
 
ik weet niet zeker ik denk SD kaart beschadigt of probeert met usb kabeltje van camera zelf
 
Je kunt natuurlijk ook even kijken of je in je Canon de foto's wél kunt bekijken. Als je ze dan ook niet kunt bekijken ziet het er somber uit.
 
Hallo,
Op de canon zelf kan ik wel de foto's bekijken. Er flikkert wel steeds Exp SIM onder in het venster.......
 
Exp. SIM stands for exposure simulation. When it is displayed in white on the screen, it indicates the Live View image brightness is close to what the captured image will look like. When it is blinking, the Live View image is being displayed at a different brightness from what the captured image will look like because of too low or bright lighting conditions.
 
Je kunt natuurlijk ook even kijken of je in je Canon de foto's wél kunt bekijken. Als je ze dan ook niet kunt bekijken ziet het er somber uit.
Als aanvulling. Het feit dat je de foto's kunt zien hoeft nog niet alles te zeggen. Soms worden er van foto's kleinere pictogrammen opgeslagen. Dit om snellere weergave mogelijk te maken. Dat je ze kunt zien geeft in elk geval wel aan dat niet je hele kaartje naar zijn grootje is. Dat is hoopvol.
Ik zou zeggen: kijk of je op een andere laptop je foto's er met de verkenner in elk geval af kunt halen. Eerst probeer je natuurlijk het al eerder in post #2 aangegeven kabeltje.

(Blijkbaar is "FileSync.LocalizedResources.dll.mui onderdeel van" Microsoft One-driver: http://www.herdprotect.com/filesync...6d2d8403c1c9836420b02759c8c615ec3c5e1a5e.aspx. Lijkt me niets te maken te hebben met je foto probleem.)
 
Hallo Veng,

Bedoel je met de link dat ik iets moet downloaden? Zo ja, wat?
 
Hallo Veng,

Bedoel je met de link dat ik iets moet downloaden? Zo ja, wat?
Nee, volgens mij is het niet de bedoeling dat je wat downloadt. Alleen om het verband duidelijk te maken met OneDrive.

Dus als die Canon de foto's ziet, dan haalt die deze van de SD-kaart of heeft die Canon zelf nog een 'geheugen'? Bij het laatste is het dan niet zo hoopvol.

Kijk of je op een andere laptop je foto's kunt zien en met de verkenner er in elk geval af kunt halen/veilig kunt stellen.
 
Ik ga het morgen eens op een computer proberen op mijn werk. Kijken of het daar lukt. Voor zover allebeide heel erg bedankt. Jullie horen van me!!

Groet
Adelheid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan