Bitdefender en Spybot 2.6 .

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Is het mogelijk om zonder problemen Bitdefender te verwijderen.
Als ik het uitschakel krijg ik steeds een error kadermelding: "Bitdefender Threat Scanner". Die zonder opnieuw opstarten niet te verwijderen lijkt.
De enige manier Bitdefender opnieuw inschakelen en opstarten.

Het lijkt er op (Google) dat dit zou voorkomen sinds ik Spybot 2.6 installeerde.
Vermits ik Bitdefender niet gebruik zoek ik een mogelijkheid om die te verwijderen.
 
Bitdefender heeft een eigen / officiële verwijdertool : Klik

Houd er rekening mee, wanneer de tool is opgestart, dat er minuten lang niets lijkt te gebeuren. Gewoon even de tool zijn gang laten gaan en na een minuut of 5 is het klusje geklaard.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie diverse mogelijkheden om te downloaden maar weet niet te kiezen:Bit.jpg dit zij de gegevens die ik vind.
 
Windows defender ?

Jij hebt het in je startbericht over Bitdefender.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad nogal een naamverschil, ja...
en bovendien is de schermafdruk helemaal niet gerelateerd aan de verwijdertool waar gast0225 het over had (en nog voor je gelinkt had, ook).

En welk Bitdefender product je hebt (verwijdertools op deze pagina genoemd) kunnen wij hier niet zien/weten.
Dus kijk in appwiz.cpl welk Bitdefender product je nu hebt, zodat je op de link van de vorige regel de juiste verwijder-tool kunt downloaden en gebruiken.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Als tuurke echt Bitdefender op de machine heeft staan, dan is het slechts een kwestie van dubbelklikken op het bureaubladicoontje van Bitdefender en dan zie je linksboven de versie. Zoiets dus:

versie.jpg
 
Laatst bewerkt:
@gast0225: Jouw bijlage 'werkt niet': "Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de webmaster als u een geldige koppeling hebt gevolgd.".

Graag de link etc. aanpassen.

Tijs.
 
Ik zie in feite enkel Windows defender (MSASCui.exe) in configuratiescherm, maar omdat er wordt vermeld "C//windows/temp/bitdefender ... dacht ik...
Bij komt dit error kadertje i.v.m. met het sluiten of openen van Windows defender. Waarom wordt bitdefender dan vermeld.

Sorry, ik zoek een boei want ben weer aan het zwemmen...
 
Weer een overbodige posting, als je gewoon alle gegeven opties had gebruikt.

In de herhaling: Kijk dan gewoon even in appwiz.cpl welk Bitdefender product wordt genoemd.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
@tuurke : als jij in het configuratiescherm, programma's en onderdelen kiest, dan zie je gelijk of je wel of niet Bitdefender op je machine hebt staan. Check dat. Misschien heb je in het verleden een probeerversie gedownload en geïnstalleerd?

En voor alle zekerheid nog maar een keer : Windows Defender en Bitdefender hebben net zoveel met elkaar te maken als China en Nederland.
 
Laatst bewerkt:
Even voor de beeldvorming van Tuurke: Configuratiescherm -> Programma's en onderdelen is hetzelfde als appwiz.cpl

Tijs.
 
In appwiz.cpl zie ik niets over of met bitdefender ook niet Windows defender die dus wel in configuratie staat.
 
Dus in onderdelen en in appwiz.cpl niets van beide, maar in connfiguratie wordt Windows Defender wel vermeld.
 
Als ik het uitschakel krijg ik steeds een error kadermelding: "Bitdefender Threat Scanner".
Dit weet je écht heel zeker? Ik kan mij er namelijk helemaal niets bij voorstellen dat het programma Bitdefender jou een melding presenteert, als jij never het programma op je machine geïnstalleerd hebt (gehad).
 
Laatst bewerkt:
Mogelijk dat (een portie van) Bitdefender in Spybot Search & Destroy zit, maar om zeker te zijn wil ik je lijst van geïnstalleerde programma's zien.
Doe Stap 1 van de instructie van dorado in posting #2 van deze discussiedraad

Overigens, inhakend op de posting #15 van gast0225: Je zult je toch (hopelijk) wel kunnen herinneren of je Bitdefender (ooit) op je computer hebt gehad en of/hoe je die dan evt. verwijderd hebt? En indien ooit op de computer gehad maar verwijderd: Ik mag hopen dat je daarbij de officiële manier hebt gebruikt, dus niet paardenmiddelen zoals Revo Uninstaller etc.?

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Geïnstalleerd: maar waar vind ik dit: "Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A"
Wat wordt bedoeld met bestand
 
Bluescreenview staat bij Stap 2, maar wat schreef ik ook alweer? :rolleyes:
Doe Stap 1 van de instructie van dorado in posting #2 van deze discussiedraad

Ik ben (dus) helemaal niet geïnteresseerd in wat Stap 2, Stap 3 en Stap 4 bij jou zouden opleveren.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Norton houdt installatie tegen: mislukt virusscan.

Dit is (copy genomen in Google) hetgeen ik krijg als ik Windows Defender stop:BT.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan