Pegatron IPMEL-AE Moederbord vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauzemenu

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
115
Goeiedag,

Ik heb het volgende moederbord in mijn computer: Pegatron IPMEL-AE ik heb de volgende processor: Intel core 2 Quad Q8300
Ik zou graag meer werkgeheugen in mijn computer willen dan de 4GB die ik nu heb, helaas kan mijn moederbord niet meer als 4GB werkgeheugen hebben.

Ik zou graag mijn moederbord willen vervangen, welke moederbord zou ik hier voor kunnen nemen?
Het hoeft geen nieuwste van het nieuwste te zijn, het gaat mijn erom dat ik een moederbord heb die meer dan 4GB werkgeheugen kan hebben.

Mvg.
William
 
Als je de huidige geheugenreepjes ook nog op je nieuwe moederbord wilt gebruiken blijft er maar 1 moederbord over, en dat is deze.
De vraag is alleen of je nog zoveel geld uit wilt geven voor deze antieke processor en nog 4 Gb extra geheugen..
Van meer geheugen wordt je pc nl. niet sneller..
 
Laatst bewerkt:
Ik zie zo de prijs en denk dan toch dat een nieuwe pc misschien een beter idee is, ik loop tegen het probleem aan dat ik een hoop games niet kan spelen omdat deze
meer als 4GB geheugen nodig hebben. En games die 4GB nodig hebben op minimaal kan ik wel spelen maar vaak met moeite.

Bedankt voor je antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan