Google maps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Hoe kan ik de geschiedenis van Google maps liefst in 1 bewerking volledig ledig maken , aub

Met dank en vriendelijke groeten

Audass
 
Windows? iPad? iMac? iPhone? Android? Linux?

Met Google niks gevonden als je zoek op:
google maps geschiedenis wissen
 
Geeft deze link de oplossing van uw vraag? Er zijn aparte 'tabbladen' met informatie voor Computer, Android en "iPhone en iPad"

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Tijs


mijn iPhone reageert absoluut niet Zola beschreven op deze link. Nu ondertussen zijn al verschillend update va Cmaps gebeurt. History kan ik enkel terugvinden onder settings en ik zou elke item een voor een handmatig moeten schrappen. Eindeloos.

Blijkbaar moet het kunnen via de Mac computer maar ook dit lukt mij niet. Ik vind nooit de verwijzigingen op mijn computer terug, die de tekst op de PC vermeldt.

Ik kan niet begrijpen dat dit zo een ingewikkelde bewerking om oeroude history ye schrappen

Mvg

Audass
 
Ik heb geen iPhone meer, dus ik kan niets naspelen of bevestigen van wat je schrijft.

Zie dat op de "IPHOHE EN IPAD" tab er ook de mogelijkheid is om in te loggen op Mijn activiteit
Daar kun je dan weer kiezen voor "Andere Google activiteit" -> klik op "Ga naar tijdlijn"
Als het goed is (ik gebruik verder niets van Maps) kun je daar geschiedenis verwijderen etc.
Alternatief is op de Mijn activiteit pagina te klikken op "Activiteiten verwijderen op basis van" en daar een Aangepaste grote tijdsperiode (of Onbeperkt) aan te geven en bij Alle producten Maps te kiezen en dan op Verwijderen te klikken. Zoals gezegd gebruik ik Maps niet, maar mogelijk doet dit wat je wilt.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan