• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lijn grafiek aaneengesloten krijgen bij het NIET invullen van een waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Myrthe92

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2017
Berichten
94
Goedemorgen,

Ik loop tegen één probleem aan in mijn Excel-sheet, dit gebeurt in het tabblad "Invulschema" (deze is verborgen). De grafiek is gekoppeld aan de trainingsvariabelen (HF, HF-herstel, Tijd en Watt) deze worden ingevuld in het linker schema (start links bovenin). Het gebeurt in de praktijk dat niet alle cellen van de trainingsvariabelen worden ingevuld per training (bv. training 1). Dit heeft tot gevolg dat als je de volgende training (training 2) weer trainingsvariabelen invult (HF, HF-herstel, Tijd en Watt), dat de grafiek een gat laat zien tussen deze trainingen (training 1/training 2). Mijn vraag is: is het mogelijk om de lijn van de grafiek aaneengesloten te krijgen bij het NIET invullen van een waarde?

Overigens zijn de formules, die betrekking hebben op het trainingsschema, gehided aan de rechterkant van het tabblad "Invulschema".

Alvast bedankt.

Groetjes,

Myrthe
 

Bijlagen

  • Grafiek, waarbij de lijnen niet doorlopen omdat sommige cellen geen waarde hebben.JPG
    Grafiek, waarbij de lijnen niet doorlopen omdat sommige cellen geen waarde hebben.JPG
    35,7 KB · Weergaven: 63
  • Cellen die bv. leeg blijven, omdat er niet meer trainingsvariabelen zijn.JPG
    Cellen die bv. leeg blijven, omdat er niet meer trainingsvariabelen zijn.JPG
    37,9 KB · Weergaven: 65
  • HR%20DEFINITIEF.xlsb
    222,6 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Vul de lege rijen tussen de datums in Kolom AZ op met de tekstwaarde #N/B dan loopt de grafiek gewoon door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan