tweede Facebook-account opheffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Ik heb een eigen Facebook-account dat gewoon goed werkt. Binnen dat account ben ik (mede-)beheerder van een groep.
Een aantal jaren geleden heb ik een tweede account gemaakt voor de beheerders in het algemeen (men hoeft niet te zien of Guido, Ria, Peter of Jeannet een bericht plaatst, het ging erom dat de beheerders dit plaatsen).
De exacte manier van registreren van dit beheerdersaccount weet ik echter niet meer. Dit account wil ik nu graag verwijderen.
Eigenlijk is de enige informatie die ik heb:
- de URL (alleen te openen vanuit de groep; anderen zien een FB-pagina dat de link niet bestaat).
- de naam van de groep komt nagenoeg overeen; het beheerdersaccount heeft de toevoeging "(beheer)".
- namen van de (voormalige) beheerders.

Wat voor manieren zijn er nog om het account toch op te heffen?

Vriendelijke groet,
Guido
 
Een aantal jaren geleden heb ik een tweede account gemaakt voor de beheerders in het algemeen (men hoeft niet te zien of Guido, Ria, Peter of Jeannet een bericht plaatst, het ging erom dat de beheerders dit plaatsen).
Is dit gewoon een apart facebook-profiel geweest? Want dan bega je een overtreding van de regels van Facebook.
Een profiel is gekoppeld aan een identiteit, en niet aan een groep mensen. Als je de inlog hiervan weet, dan kan je gewoon het account verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan