Ashampoo Antivirus 2016 1.3.0. NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Wie kan er iets melden over Ashampoo Antivirus 2016 1.3.0. NL

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Tja, Google biedt een schat aan informatie, bijv. hier, maar da's waarschijnlijk niet wat jij bedoelt? Jij bent zeker op zoek naar een gebruikerservaring van iemand die de Helpmij leest / volgt?
 
Tja. Even snel gekeken en wat ik zie is dat dit 1 van de merken Anti-virus is die de techniek in licentie inkopen. En er in feite alleen maar een eigen merkje op plakken. Google maar een op anti-virus software en je ziet dat er op dit moment heel veel onbekende merken te vinden zijn, die allemaal hetzelfde doen als Ashampoo. Vraag is waarom je dan niet een pakket zou kopen rechtstreeks van de grote(re) merken. Iets waar ook fatsoenlijke onafhankelijke reviews van te vinden zijn.

Kijk maar eens op av-comparitives.org
 
Van oudsher zijn Norton en Kaspersky goede kandidaten met goede performance en goede virusdetectie.
McAfee is van oudsher ook erg goed maar die is in de laatste testen ietsje minder geworden.
BitDefender is een scanner die de engines inkoopt maar het al jaren erg goed doet in performance en virusdetectie.
Andere scanners variëren nogal eens per versie. De ene keer zijn ze beter dan een andere keer.
 
Wie kan er iets melden over Ashampoo Antivirus 2016 1.3.0. NL

Wie kan er iets melden over Microsoft Office Excel 2007

Waar slaat een dergelijke vraag op?

Gokwerk
Tja, Google biedt een schat aan informatie, bijv. hier, maar da's waarschijnlijk niet wat jij bedoelt? Jij bent zeker op zoek naar een gebruikerservaring van iemand die de Helpmij leest / volgt?

https://www.tomsguide.com/us/best-an...ew-2588-5.html
Vraag mij af waarom je die hebt uitgekozen, zijn er vele die het prima doen en gratis zijn.

Norton en McAfee zijn allang ingehaald door betere virusscanners, je moet er nog voor betalen ook.
https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/

Voor de zoveelste keer dezelfde onzin. Wat mensen wel of niet willen uitgeven moet je je niet mee bemoeien. Google en andere sites zijn zo onbetrouwbaar als de pest. Wie zit erachter en wat is hun verdienmodel? Google wordt stinkend rijk door met Google Shopping aan hen betaalde 'resultaten' constant bovenaan te plaatsen.
 
Er zijn 3 dingen waarvoor ik beslist betaal. Dat zijn Windows (vanaf w10 gratis), Office en Security. Dit heeft te maken met acceptabele integriteit wat betreft al mijn persoonlijke bestanden. Overigens is een betaalde internet security 1 Euro/maand en total security 2 Euro/maand. Dat vind ik het zeker waard.

Yep, er zijn zeker andere virusscanners die op dit moment goed zijn, alleen varieert de performance en/of detectie te veel per versie.
 
Om te voorkomen dat dit voor de zoveelste keer een eindeloos (en zinloos) topic gaat worden over virusscanners : bij ons is het gras groener dan bij de buren. (Klopt, dat slaat nergens op en het is feitelijk ook nog niet eens waar..........)

Topicstarter vroeg om een (naar mijn inschatting een persoonlijke mening over dat progje door iemand die zijn vraag las) Zit ik ernaast, dan hoeft hij alleen maar naar het zoekvak van Google de naam die in zijn startbericht staat, ic. Ashampoo Antivirus 2016 1.3.0. NL te kopiëren en Google overweldigt je met 'hits' (subtieve, objectieve, commerciële, noem 't maar op.)

En ja, als je veel op het w w w aanwezig bent, dan kom je al snel tot de conclusie dat OBJECTIEF gezien Bitdefender en Kaspersky op nagenoeg ALLE fronten (en ook nog eens jaar in en jaar uit) beter 'scoren' dan andere 'merken'. Er zijn idd. veel goede scanners.

@Senso : voor de 'tigste' keer : het Duitse av-org is nog nimmer betrapt op subjectiviteit. Sterker nog, als je wat rond Googled, dan zal je ontdekken dat antivirusbedrijven moesten betalen om hun product getest te krijgen. Da's dan ook de reden dat er sommige scanners niet in hun tabelletjes voorkomen, die weiger(d)en categorisch te betalen aan av-org om hun product getest te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Wie kan er iets melden over Microsoft Office Excel 2007

Waar slaat een dergelijke vraag op?

Gokwerk

Voor de zoveelste keer dezelfde onzin. Wat mensen wel of niet willen uitgeven moet je je niet mee bemoeien. Google en andere sites zijn zo onbetrouwbaar als de pest. Wie zit erachter en wat is hun verdienmodel? Google wordt stinkend rijk door met Google Shopping aan hen betaalde 'resultaten' constant bovenaan te plaatsen.
Ik maak zelf wel uit of ik een reactie plaats, waar bemoei JIJ je mee en die opmerking over Google raakt ook geen kant of wal, mensen blijven gewoon zoeken of je het er nu mee eens bent of niet, dat is pas echte onzin.
En een topic starter mag vragen wat hij wil, ook daar heb je niets over te zeggen en aan die meningen van je heeft de TS 3 x niets.
 
@Dukkel
Berichtjes geven niet zoveel toegevoegde waarde meer.
Als je geen aanvullende info wilt kan je 'm beter op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan