is deze site betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verkopergegevens politie.nl > geen meldingen. KvK kun je zelf controleren. Keurmerk.

Altijd KvK controleren ook i.v.m. faillissement. Kan zijn uitgeschreven of faillissement. Dat laatste gaat geen bedrijf aankondigen en soms blijft de website online.

Kijk producten leveren is één, service en garantie is wat anders. Daar ontbreekt het vaak aan. Overigens zegt die websitenaam niets. Het is N.H. Installatiebedrijf BV | Delfgauw
 
Laatst bewerkt:
heb er al menige codes besteld, altijd volledig correct werkend !
 
Goedkoop of duur dat is toch de vraag niet. Het gaat om betrouwbaarheid. Kijk als je bestelt, betaalt en niets geleverd krijgt ben je altijd duur uit. Als je garantie hebt en deze wordt niet nagekomen betaal je bij een goedkoop product later nog eens een keer. Als je leraar bent in het basisonderwijs waar praat je dan over...
 
Ik zag de prijzen op de homepage (heb niet verder gekeken).
Maar het is waar, het was de vraag niet ;)

windows 7 HP voor 18 €, en je kan nog steeds gratis upgraden naar win 10.
Dat vind jij duur ???
 
Ik heb er pas een licentie voor Windows 8.1 gekocht. Was binnen no time in de mailbox binnen, activering verliep vlekkeloos en heb tot nu toe geen foutmeldingen gehad dat er iets mee mis was.
 
oke bedankt voor de reacties
maar ik heb nog een vraagje, als ik een nieuwe computer koop zit er windows 10 op
en ik wil bij https://www.digitallicense.nl windows 7 kopen
dan krijg ik de download in me mail, maar kan ik die dan als iso branden?
en hoe activeer ik windows? woord er een Serienummer toegestuurd?
 
je krijgt na betaling een mail met downloadlink en een serial code.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan