zoek reseltaten laat hij niet meer zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
Geachte forum leden
Ik heb een probleem met edge ik start edge op en krijg google te zien is prima.
Ik geef bij google op wat ik wi zien of zoeken Ik geef bv op hotel azalea in saas-grund.
Hij laat nu de zoekresultaten zien die hij heeft gevonden ook goed.
Ik bekijk een pagina maar daar vind ik niets naar mijn gading Nu wil ik terug naar mijn zoekresultaten En klik op de pijl links (vorige).
Dan krijg ik een lege pagina waar niets meer op staat .
nu moet ik weer terug alles opstarten wat kan de fout zijn of doe ik zelf iets verkeerd
Volgens mij is dit na een update gebeurd ?
e de waele
 
Interessant, want hier staat hetzelfde probleem (en, net als bij jou, alleen bij terug willen gaan naar Google zoekresultaten na eerder aanklikken van één van die zoekresultaten. Op andere sites (zoals Helpmij.nl) geen problemen.)

Laat maar hier (en evt. ook in die andere discussiedraad) weten of de gegeven tips helpen of niet. Kan (zeker nu ik het 2x voorbij zie komen) een HTML/JavaScript/etc. 'programmeerfout' van Google (website) zijn.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Tijs ik ga er mee aan de slag u hoort nog of het is gelukt zeer veel dank voor uw snelle reactie
e de waele
 
IK heb nu eens 10 verschillende websites bezocht en bij allemaal kon ik niet terug naar de zoekresultaten gaan met de pijl links boven
voor de rest heb ik nog niets gedaan ik ga vanavond verder proberen met jullie tips
e de waele
 
Ok, je wilt dus aangeven dat het probleem vooral/alleen bij de Google website zit, dus niet bij de (vanuit de zoekresultaten bezochte) websites.
Dat is (na doorvragen etc.) ook de ervaring van de vragensteller in de andere discussiedraad.

Reden waarom ik in die andere discussiedraad (toch) ook over 'foute' websites praat heeft te maken met de magere informatievoorziening vanuit de vragensteller in zijn startposting.
[Gelukkig is uw eigen startposting veel completer/duidelijker dan die in de andere discussiedraad! :)]

Tijs.
 
ja dat is juist alleen bij de google website vanuit de zoekresultaten bezochte paginas verder verder verder gaan allemaal terug naar vorige
Ik ga nu verder werken aan jullie tips ik zal het hier posten
e de waele
 
Geachte forum leden
Ik heb google instand-voorspelling uit geschakeld Ik heb het bolletje voor Nooit instand-resultaten weergeven aan gevinkt dan > opslaan >uitloggen >inloggen.
En hij lijkt het te doen ik heb een auto site beken waar je alle verschillen kunt aan geven Ik heb zeker 7 paginas verder gestaan en ben dan terug gegaan met vorige tot aan het zoek resutaat dus ??
Ik ga nog wel wat sites bezoeken vanavond en proberen
e de waele
 
Bedankt voor de melding van de tussentijdse resultaten. :)

Tijs.
 
Hallo forum leden . Ik heb de laptop uitgezet en weer opgestart En ben naar een website gegaan van een reisbureau daar kun je heel wat paginas vooruit kijken en weer terug naar de zoekresuitaten Dat is allemaal goed gegaan het werkt weer Je kunt het ook zien als je met de muis op de pijl (vorige) gaat staan dan licht deze op . Als hij dat doet dan werkt de pijl
Ik ga de vraag op opgelost zetten allen bedankt voor jullie oplossing en tot de volgende vraag weer maar
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan