Kan veel slechte één goeie maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
557
Rip dvd iso met imageburn, heeft vaak leesfouten, vroeg me af of als die op eerder opgeslagen beschadigde lokatie bewaarde files daar een andere sessie op opslaat dat die de twee besten van beide tot één betere maakt, of dat die dan overschreven wordt met alle fouten van de laatste, die je opslaat.
 
Als de DVD slecht leesbaar is, dan moet je niet programma's als ImgBurn gebruiken maar programma's zoals IsoBuster (US $ 40, betaald dus).
Kijk dus even hier voor wat opties, incl. IsoBuster maar ook wat gratis software. Programma 02, 03 en 04 kun je ervan overslaan, die ondersteunen niet wat jij wilt [die proberen nl. alleen mappen en bestanden te redden, niet de hele layout van de DVD.]

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Al geprobeerd Iso.b., maar geen succes, wel gratis tenminste één keer, kan het geprobeerd.

En verder gewoon opzich omdat met image burn soms éne, dan andere fouten vermeld, vandaar.

Iso puzzle slaat vast (dus ook al geprobeerd): even voor geval iemand daar nog mee op de proppen komt.

ps Dnties, jij wint een prijs (bestaande uit deze vermelding hier, maar liefst) voor het mij vaakst antwoorden, of überhaupt meeste antwoorden hier, dat weet niet.
 
Laatst bewerkt:
Als je geïnteresseerd bent in de rangschikking o.b.v. aantal postings: Zie deze link
Zie dat (afgezien van moderatoren) gast0225 de meeste postings op zijn naam heeft.

Ik heb verder geen tips, dus mogelijk moet je het idee verlaten van een beschadigde/bekraste DVD een exacte kopie te kunnen maken. Met hulpmiddelen zoals RoadKill Unstoppable Copier (zie programma 04 in mijn link) kan bijv. wel geprobeerd worden bestanden/mappen van zo'n beschadigde/bekraste DVD af te halen maar daarmee heb je geen exacte kopie van die DVD.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ja uh, nee, was niet een hint naar! En ja, mooi is het geweest! Doeg maar weer!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan