Hoe kan ik Firefox zo instellen dat deze Scuopy door wilt laten, maar na het ........

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Ik heb Windows XP met bedrijfs- overheidssleutel opnieuw moeten installeren na een crash, het dus moet het nodige opnieuw instellen. Het gaat mij niet om de discussie over Windows XP, maar wel over hoe ik het beste Firefox voor de nodige zaken in kan stellen. Ik weet dat Firefox in september Windows XP niet meer zal ondersteunen, dus die discussie hoeft dat alvast niet meer te worden aan gegaan. ;)

Hoe kan ik Firefox zo instellen dat deze Scoupy en ander gerelateerde website door wilt laten, maar na het afsluiten van Firefox alles vergeet?

Hoe kan ik bij Firefox geschiedenis gebruiken of voorstellen krijgen, maar als ik Firefox afsluit, dat deze alles vergeet?

Beveiligde verbinding mislukt

Fout tijdens het verbinden met scoupy.com. Het OCSP-antwoord bevat verouderde informatie. Foutcode: SEC_ERROR_OCSP_OLD_RESPONSE

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

Voor de crash had ik geen problemen, maar nu moet ik het nodige weer opnieuw instellen, maar hoe?

Ik ben af en toe opnieuw aan het opstarten, maar lees de reacties wel.

Alvast dank voor het antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je met volgende geholpen wordt:

Ga naar:
Extra,
opties
privacy

En dan de gewenste opties kiezen voor bewaren of niet bewaren van de geschiedenis.

Ik hoop dat dit helpt.
 
Helaas wil dat niet lukken, ik ben al uren bezig om juist bij de privacy instellingen het één en ander steeds aan te passen, maar zie ik iets (anders) over het hoofd?

Zelfs een website van de Kruidvat lukt niet, er moet iets verkeerd staan, maar wat?

Ik gebruik Firefox 52.2.0 in het Nederlands.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het volgende uitgezet:

OCSP-responderservers vragen om de huidige geldigheid van certificaten te bevestigen

Nu de rest nog goed instellen.

Ik wil graag dat per keer dat ik Firefox gebruik, graag wel mijn geschiedenis van dat moment gebruiken, maar bij het afsluiten moet het automatisch verdwijnen, iemand enig idee?
 
in het privacy scherm staat:
Geschiedenis wissen zodra Firefox sluit. daarachter instellingen.
Daar kun je weer het volgende instellen:
firefox instellingen.JPG

Wellicht dat dat je verder helpt.
 
Dank je wel, ik ben al stappen verder, zit alleen met een ander probleem:

Via www.mijngezondheid.net probeer ik in de loggen, dat is het systeem van mijn huisarts.

Probleem:

Ik log via Firefox en Windows XP met overheids sleutel in, voor de crash had ik geen probleem, na de crash wordt ik naar de algemene website DigiD van de overheid door gelinkt, doe ik dat via Windows 10 en Edge, dan heb ik dat probleem niet.

Zou het een bepaalde instelling van Firefox zijn, of is weigeren ze nu Windows XP wat ik mij niet voor kan stellen, want dan zou deze een foutmelding moeten geven i.p.v. naar de algemene DigiD pagina van de overheid door te linken.

Enig idee wat dat kan zijn?
 
Inmiddels lijkt het opgelost te zijn, voor hoe lang is even de vraag, Firefox gaat straks de ondersteuning van Windows XP laten vervallen, dan is het volledig einde oefening Windows XP ben ik bang voor.

Misschien eens kijken naar Linux Mint, maar de laptop is al 13 jaar, heeft al wat gebreken, verwacht er niet veel van, maar een beetje op die manier knutselen lijkt mij prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan