tab bladen google

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
858
telkens als ik mijn PC weer opstart zijn de tab bladen die ik heb vast gezet weer weg.
wat gaat hier fout ?

Tjima
 
Vage posting, maar ik neem aan dat je bedoelt dat je meervoudige startpagina's hebt ingesteld, dus meerdere URL's, gescheiden door een "|" (=pipeline teken)?

Indien ja én je hebt synchronisatie van de instellingen naar Google ingesteld, dan kan het zijn dat je telkens weer de 'verkeerde instellingen' (terug-)synchroniseert naar je pc, zeker als je ook Chrome gebruikt op je smartphone en daar ook synchronisatie hebt aangezet (gebruikmakend van hetzelfde account bij Google).

Tijs.
 
hoezo vage posting

wanneer ik een site opent kan ik deze vast zetten in de tab blad toch? zo heb ik altijd zo,n 4 tabbladen vast staan.
wanneer ik mijn internet afsluit en de volgende keer weer aanzet zijn mijn vast gezette tabbladen weg.
bij welke instelling kan ik dat veranderen?

tjima
 
Leg mij dan eerst even uit hoe je tabbladen 'vast' zet. Als ik een webbrowser opnieuw start (Firefox, Chrome, Internet Explorer etc.) dan opent de startpagina('s), niet de tabbladen die ik open had staan toen ik de webbrowser afsloot...

Mogelijkerwijs bedoel je het 'vastpinnen' van tabbladen, zoals hier wordt uitgelegd. Crasht Chrome, dan worden (vaak) bij een volgende start niet de pinned tabbladen geopend, dus (en dat vind ik verstandig) voegt deze man die pinned tabblad (ook) toe als startpagina's!

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
dnties
als volg
ik open een nieuwe site en ga op de tabblad staan met de muis klik dan met de rechtse muis knop en er verschijnt een popup daar kan je de tabblad vast zetten. maar ik heb het inmiddels gevonde bij instellingen synchroniseren.
m v.g.
tjima
 
Mooi dat ik alle mogelijke oorzaken heb kunnen aangeven voor je. :)

Graag nog je vraag de status opgelost geven, ajb.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan