Word 2016 schuine tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
1.087
Ik heb een worddocument met daarin eent able. De tekst in deze tableestaat naar beneden, maar ik wil dit gewoon van links naar rechts. Probleem is dus dat ik niet weet hoe en Google helpt niet.

Iemand die mij kan helpen?

Dank.
 
Is er wel genoeg breedte in de kolommen om de tekst van links naar rechts te hebben?

Indien voldoende ruimte: Selecteer de relevante cellen in je tabel met je muis, klik tab Indeling in het lint van Word, klik net zo vaak op knop Tekstrichting in het lintblok Uitlijning totdat de tekst staat zoals je het wilt.
Hoort dus max. 3x klikken te zijn. :D

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reactie. Het veld kan ik breder maken,. maar waar vind ik de tabindeling?
 
Je leest toch echt slecht: Ik schrijf: klik tab Indeling in het lint van Word
Ik praat dus niet over tabindeling maar het klikken op het tabblad genoemd Indeling (staat in het lint).

Tijs.
 
Je leest toch echt slecht: Ik schrijf: klik tab Indeling in het lint van Word
Ik praat dus niet over tabindeling maar het klikken op het tabblad genoemd Indeling (staat in het lint).

Tijs.

Je hebt nog gelijk ook :) Tijd voor het vervangen van mijn maandlenzen zullen we dan maar zeggen. Maar opeens, weet niet hoe het komt, ik heb na het klikken op de tekst met de rechtermuisbutton de tekstrichting staan.
Anyway, bedankt voor de hulp.
 
Maak niet uit hoe je tekstrichting gevonden hebt (via een knop in tab Indeling op het lint of via rechtsklik) áls je het maar gevonden (en gebruikt) hebt. :)

Tot je dienst, bedankt voor de terugmelding.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan