Nieuwe laptop aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

plien1990

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2008
Berichten
70
Goedeavond,

Eerder vandaag schreef ik over mijn laptop, 4 jaar oud, geen schik mee..
Krijg nog niet echt antwoord op mijn vraag daar en dat antwoord is er simpelweg misschien ook niet.

Nu komt er reclame binnen en vraag ik me af, zit er tussen deze 3 foto's een laptop die aan te bevelen is?
Ja? Wat maakt dat hij aan te bevelen is?
Nee? Waarom het?

Ik hoef er geen spelletjes op te doen maar tekstverwerking en dvdtje kijken moet goed kunnen..

Foto's komen direct.. op telefoon kan dat blijkbaar niet.
 
Nou.. ik gaf eerder best wat geld uit aan pc of computer.. maar daar is nu gewoon de ruimte niet voor.. dus zo min mogelijk.. maar ik wil ook geen prut apparaat hebben.. beetje lastig natuurlijk :p

dit zijn de gene die ik zag..
 

Bijlagen

  • 1.JPG
    1.JPG
    45,6 KB · Weergaven: 49
  • 2.JPG
    2.JPG
    47,4 KB · Weergaven: 44
  • 3.JPG
    3.JPG
    62 KB · Weergaven: 50
Alledrie zijn het drama-apparaten, je mag dat eigenlijk geen laptop noemen met die specificaties maar dat is mijn mening.
Persoonlijk wil ik ze voor m'n verdriet nog niet hebben..en ik denk dat je na die Acer, ook hier spijt van krijgt.
 
Nou kom eens met een goed idee;) goed niet te duur. Wat niet te duur is weet ik niet goed, maar ik ga geen 800 euro uitgeven.
 
Nou zou dan bijv. het budget zo ruim mogelijk laten staan en de rest invullen.. dan wil mijn budget nog wel is veranderen;) Als ik dan iets zie wat toch wel érg goed oogt, dan heb ik er soms meer voor over.
 
Die onderste zou dan mijnvoorkeur hebben ivm de optische drive..

Andere aanbevelingen?
Ik heb er gewoon weinig verstand van. Hij moet gewoon doen wat ik wil :p office onder andere en dvdtje.. heel veel meer eigen heb ik niet.
 
De eerste link, de Asus, zal in elk geval voor je gevoel sneller zijn door de SSD.
Die Dell heeft een 5400 Rpm HDD en daar wordt'ie niet vlotter van.
De Asus heeft ook een full HD scherm, wel iets kleiner scherm als de Dell maar zonder twijfel beter en ook beter voor de accuduur.
Ik zou voor de Asus gaan..
 
Nou ik wil dus eigenlijk graag een dvd kunnen afspelen.. vandaar de dell.. maar iets totaal anders mag ook geopperd worden hoor;)
 
stel je laptop zelf eens samen op BTO notebooks !
Worden standaard geleverd met Full HD IPS scherm en verlicht toetsenbord.
De rest beslis je zelf.
 
@de jean > Denk niet dat dat gaat worden. TS heeft schijnbaar weinig verstand van computers. Zie ook posting nummer 7.
Ik zou zelf denk ik ook voor die Asus gaan.

Btw:
De Asus heeft ook een full HD scherm, wel iets kleiner scherm als de Dell maar zonder twijfel beter en ook beter voor de accuduur.

Als ik bij de specs kijk zie ik dat beide pc's een 15.6" scherm hebben.

@plien1990 > Voor dvd kijken kun je eventueel ook een externe dvd overwegen: http://www.mediamarkt.nl/nl/search.html?query=externe+dvd&searchProfile=onlineshop&channel=mmnlnl
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan