accelerometerdll ontbreekt, DLLKIT kan het oplossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnnevdD

Verenigingslid
Lid geworden
8 mei 2007
Berichten
228
Na een recente Windows 10 uodate kreeg ik de melding "accelerometerdll ontbreekt" of iets dergelijks.

Bij het zoeken op internet kwam ik DLLKIT tegen. Dat heb ik gedownload maar nog niet echt verwerkt want het programma komt met een melding dat het duizenden op te lossen problemen op mijn pc ziet.
Het gedraagt zich ook nogal aggressief. Ik weet niet of het programma betrouwbaar is en of het verstandig is om het programma toestemming te geven om al die problemen te repareren.

Is er iemand die mij hierin kan adviseren, die misschien zelf ervaringen met DLLKIT heeft.

Ik heb ook geen idee wat die accelerometerdll doet, of ik die nodig heb en waarom die na de upgrade een probleem geeft.

Graag advies.
 
Dag Edmoor
Dank voor je reactie. Ik heb de service pack meteen gedownload en verwerkt. Er gebeurde niets zichtbaars, maar ik vertrouw er op dat er iets goeds gebeurd.
Maar de DLLKIT analyse rapporteert (zie bijlage) nog steeds een ontbrekende accelerometerdll.

Dus ik blijf met de vraag zitten of er echt iets ontbreekt en of DLLKIT een goed en betrouwbaar tool is om op mijn systeem los te laten.
 

Bijlagen

  • DLLKIT-Knipsel.JPG
    DLLKIT-Knipsel.JPG
    81 KB · Weergaven: 63
Wat ik schreef is het enige dat ik er zo snel over tegenkwam. Het programma DLLKIT ken ik niet en kan er dus ook niet over oordelen.
Lees dit eens:
https://h30434.www3.hp.com/t5/Noteb...ons/accelerometerDLL-dll-missing/td-p/6153463

Ik ken DLLKIT net zo min maar gezien de afbeelding is rogueware.
Direct verwijderen. Doet je PC meer kwaad dan goed.
Software verwijderen, PC opnieuw opstarten en als de melding dan nog terugkomt dan graag een printscreen van die melding.

Voor de rest aan AnnevdD om even wat meer informatie te geven over de hardware. Is het daadwerkelijk een HP laptop?
Ik kom, net als edmoor, voornamelijk resultaten over HP notebook's tegen.

Waarschijnlijk is er een stukje software (HP 3D Driveguard??) niet geschikt is voor de nieuwste versie van Windows10
Dit zal hersteld moeten worden.
 
Laatst bewerkt:
Idd zo'n prut tool verwijderen, vraag mij altijd af waarom mensen nog steeds denken dat dat soort meuk ook maar iets helpt.
Enige wat helpt is via opstarten alle items verwijderen die niet met drivers of anti virus heeft te maken en opnieuw op te starten.

Heb je problemen, meld die.
 
Volgens mij is die DLL onderdeel van de HP 3D Driveguard. Zelf verwijder ik die altijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan