Is dvd-shrink niet meer gratis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt erop dat die prutsers geen download-knop hebben geplaatst..


Contacteer die lui eens!
 
Die download knop is er wel........Als je adblock of zoiets dergelijks uitzet.....
Rechts boven aan.

dvd shrink.JPG
 
Laatst bewerkt:
Die vervolgens leidt naar een download van Wondershare, niet van DVD Shrink.
 
Afterdawn gebruikt een downloadmanager (niet ideaal, *kuch*)

Je kunt 'm ook downloaden op deze link, kies 1 van de 2 locaties onder: DOWNLOAD LOCATIONS
'Directe' links (download start automatisch binnen/na 5 seconden, dus je hoeft verder nergens op te klikken):
Alternatief 1
Alternatief 2
Werkt automatisch downloaden niet, dan kun je op die 2 pagina's klikken op "CLICK HERE IF IT DOES NOT"

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook gewoon zonder die download manager downloaden. Druk op de groene knop en op de bovenste link in de daarop volgende pagina. De download wordt dan gestart. Daaronder staat enige uitleg over een download manager waar je niets mee hoeft te doen.

Maar majorgeeks is ook prima :)
 
Laatst bewerkt:
@edmoor: Klopt inderdaad. :eek: Op die pagina staat:
De download is gebundeld met gesponsorde aanbiedingen om een deel van kosten te dekken voor het onderhouden van onze downloadservers. Gebruik je liever een versie zonder installer, klik dan hier om de software zonder de installer te downloaden.

Beetje bewerkelijk, maar zal ook wel werken. Nu heeft de TS 2 alternatieven om de software te downloaden: Afterdawn en MajorGeeks. Persoonlijke voorkeur, maar ik download 'graag' vanaf MajorGeeks.com

Overigens is het forum op dvdshrink.org buiten werking voor onderhoud, dus mogelijk is dat de reden dat er geen download mogelijk is, maar het zou net zo makkelijk een 'nep-site' kunnen zijn, ook omdat DVD Shrink niet (meer) onderhouden wordt, zover ik begrepen heb...

Tijs.
 
Vraag verplaatst naar de sectie overige software.
De vraagstelling heeft niets van doen met multimediabewerking.
 
Oke.

Welk vervangend programma raden jullie dan aan?

mvg dag
 
Wie beweert dat het programma niet goed zou zijn? Of komt dit voort uit de verplaatsing naar "Overige software" (door de moderator)?
[We hebben je 2 vertrouwde download-locaties gegeven, dus dat kan het probleem niet zijn.]
[Dat het programma niet verder wordt onderhouden betekent toch niet dat het niet goed (meer) is voor zijn functie(s)?]

Dus verklaar je nader waarom deze tweede vraag "uit de lucht komt vallen".

[Ik gebruikt het af en toe (en al jaren).]

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik raadt DVD Shrink aan. Voor download mogelijkheden, zie berichten 2 t/m 8 :p
 
Net nog even geprobeert bij afterdawn, werkt perfect.
Maar je hebt 'm al :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan