probleem met google agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman2

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Berichten
136
ik weet niet of dit de juiste plek is maar is er iemand ie verstand heeft van google agenda?
ik heb iets raars:

Ik maak in s planner (agenda op een samsung J5) een item aan in de standaard agenda, gekoppeld aan standaard google account en email.
Ververs op laptop en het verschijnt in google agenda!
Items van andere agenda’s zijn zichtbaar maar schuin gestreept en niet versleepbaar. (naast de standaard agenda heb ik nog agenda's als 'werk' bijvoorbeeld die een andere kleur hebben)
Bij verversen verschijnt deze tekst:
We kunnen de details voor je agenda helaas niet laden. Probeer het over een aantal minuten opnieuw
.
Bij opnieuw verversen zijn de andere items wel gewoon zichtbaar.
Bij weer verversen zijn ze weer weg en verschijnt de eerder genoemde tekst weer.
In s planner blijven de diverse items wel zichtbaar
Ik haal het eerder gemaakte item in s planner weg en in google agenda blijft het staan en meld:
We kunnen je afspraken helaas niet laden. Probeer het over een aantal minuten opnieuw.
En nadat ik voorgaande zin heb getypt is het wel weg maar de andere agenda items zijn nog steeds niet zichtbaar.
Opnieuw verversen komt weer uit bij de schuin gestreepte niet versleepbare items.

Het gaat dus over de andere agenda's dan de standaard. er zijn drie 'stadia': gewoon zichtbaar, gestreept zichtbaar en niet zichtbaar.

ik hoop dat helder is, ik wil gewoon op de agenda kunnen vertrouwen.
 
Ik heb geen idee bij je probleem, maar ik ga ervan uit dat in Google Chrome het er allemaal gelikt uitziet én werkt. Dus kijk eens wat er gebeurt als je díe browser gebruikt.
Overigens een flinke omissie van je om niet te vermelden in welke browser je dit probleem aantreft op je laptop en welke versie van die browser het is... We kunnen hier op het forum niet over je schouders meekijken, nietwaar?

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Tijs,

bedankt voor je reactie. Ik ben een gebruiker pur sang. en dat er nog een browser is hou ik me eigenlijk niet mee bezig. Maar ik heb chrome nu gebruikt en daar werkt het goed op. Ik gebruikte edge (moest zelfs even de naam opzoeken) dingen waar ik eigenlijk niet mee bezig ben. Moet gewoon werken. Ik verdiep me erin bij het instellen en daarna vergeet ik het weer.

edge niet meer gebruiken? Het werkte wel allemaal gewoon. En eigenlijk na een update van mijn samsung heb ik er last mee en merkte dat de synchronisatie slecht werkte en dat het nogal willekeurig leuk wat er gebeurde. Maar ik zal chrome standaard maken.
 
Doe dat maar, wat mij betreft.
Fijn dat je nu een werkende oplossing hebt.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan