Na update driver nvidia zwart scherm youtube fullscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xrux

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2007
Berichten
64
Hi.

In voorbereiding op een spel dat straks uitkomt heb ik driver geupdate van mijn gtx 760. Gebruik windows 10 64 bit

Daarna gaat het zwerm op zwart en lijkt het geluid te hangen. Dit gebeurt alleen als ik youtube filmpjes fullscreen afspee en ook bij twitch. Zowel in firefox als explorer.
Hiervoor had ik nooit problemen met afspelen. Dit gebeurt dus niet als ik een spel een hele dag speel, aan heb staan zoals Forest Village (Life is feudel).

Ik heb het volgende gedaan, welke niet helpen;

cookies en cache geleegd
DDU geinstalleerd en een nieuwe clean driver dowload gedaan (manueel en niet meer met geoforce experience).
Hardware acceleratie enabled
Shockwave disabled
Html5 video disabled

Het beeld gaat op zwart op verschillende momenten in hetzelfde filmpje. Filpmjes van 30 minuten +.
Geen idee waar ik het moet zoeken. De kaart zal het toch niet zijn omdat de filpmjes niet in fullscreen mode, gewoon afspelen en ook de games die ik (uren) speel?
Wat kan ik nog doen?
 
Uh, wat denk je dat YT als protocollen gebruikt voor zijn filmpjes? Shockwave Flash en (liefst) HTML5.
Shockwave disabled
Html5 video disabled

Dan klinken bovenstaande instellingen als 'niet slim'...

Tijs.
 
Uh, wat denk je dat YT als protocollen gebruikt voor zijn filmpjes? Shockwave Flash en (liefst) HTML5.
Shockwave disabled
Html5 video disabled

Dan klinken bovenstaande instellingen als 'niet slim'...

Tijs.

Yup.
Maar ik heb getest of het daaraan ligt. Dus eerst shockwave uit gezet ... dan speelt het via html5
toen andersom dus html5 uit en schockwave aan om te forceren flashplayer te gebruiken.

Beide gevallen zelfde probleem.
 
Waarom niet allebei gewoon aan laten staan? Heb je dat wel getest?

Tijs.
 
Waarom niet allebei gewoon aan laten staan? Heb je dat wel getest?

Tijs.

yup. dat was de begin situatie. Na update van de videokaart.


Heb net meer dan een half uur warhammer 40k dawn of war gespeeld. Een grafishe wat "zwaarder" spel. Geen crash.
 
http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/120486/en-us
Heb je deze?

En de auto driver update van Windows staat uit?

Overigens verbeteren nieuwe drivers niets aan bestaande hardware of het moet er specifiek bijstaan dat het voor bepaalde games of onderdeel is.
Zou eerst een driver rollback doen en kijken of alles gewoon werkt.

Ik heb niets aan windows veranderd dus ik neem aan dat deze gewoon update. Geen idee waar ik dat kan zien in W10.
eens kijken of ik een oude driver voor de kaart kan her-installeren.
Ben niet echt thuis in deze zaken , lol.

yup dat is de versie van de driver die ik nu heb
 
Rollback kan niet na DDU.

Geen idee welke driver ik had. Ik heb nvidia driver versie 375 maar gepakt van oktober 2016 en geinstalleerd.

Hele morgen youtube filpmjes fullscreen laten draaien ... Zelfs meer dan een uur filpmjes. Geen problemen meer.

Vindt het wel vreemd. Zeker voor een merk als nvida - youtube combo lol.

Dus nu opgelost.

Maar ik zal dus geen nvidia drivers meer updaten. Dat kan gewoon tenzij er specifiek een probleem met een spel is zal ik het nog aanpassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan