CSR Harmony Wireless Software stack inst. error 32 - 1043.MS

Status
Niet open voor verdere reacties.

RvHt

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2017
Berichten
6
Ik heb een Bluetooth 4.0 USB adapter van Sitecom (CN-524) en wil de drivers en bijbehorende software installeren. Dit betreft dan de CSR Harmony Wireless Software stack.
Tijdens installeren krijg ik de volgende error:

Could not create file
C:\WINDOWS\Installer\{17DAE095-8EE1-49A2-AC5A-
9663DB098FA9}\1043.MST from script data. Error: 32.

Ik heb ook geprobeerd de drivers van een soortgelijk device van Trust, de 18187-03, te installeren maar geeft precies hetzelfde resultaat.

Mijn PC draait op W10 64bit
UAC staat uit en ik ben Adminstrator

Als iemand een oplossing of hint in de juiste richting heeft dan graag.

Alvast bedankt
Rene
 
.MST bestanden zijn zgn. transform files om de installatie te sturen van .MSI bestanden.

Overigens is 'verdacht' dat 1043 precies de aanduiding is voor "Nederland".
Mogelijk (ik ken die software niet waar je het over hebt) is het te installeren in de Engelse variant ipv. de Nederlandse.

Overigens 'leuk' dat je loopt te crossposten (zonder het te vermelden in je startposting), want hier stel je dezelfde vraag op een ander forum.
En verder zie ik geen enkel positief verband met utischakelen van UAC, dus wat mij betreft zet je die gewoon weer aan en probeer je het dan opnieuw.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Tijs,

Ik heb deze vraag inderdaad elders ook gesteld, niet aan gedacht om dat te vermelden... in voorkomende gevallen zal ik dat doen. Ik kreeg daar 1 reactie op en dacht het hier te proberen.

UAC uitzetten was een hint die ik in dat andere forum kreeg en heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd. UAC weer aanzetten helpt ook niet want dat was immers mijn initiële setting. Wellicht heb je gelijk en heeft dat er ook niets mee te maken.
Ik had ook al ergens gevonden dat 1043.MST een Nederlandse file betreft. In de installatie wizard is helaas geen optie om een andere taal te kiezen.

Groet,
Rene
 
deze dus (ik ga ervan uit dat je de v2 versie hebt, niet de v1).
Lekker oude drivers erbij :)rolleyes:), Windows 10 staat er niet bij als ondersteund, ...

Download de software van daar vandaan onder 'tabblad' Downloads en pak die uit.
Start setup.exe in de x64 submap, dus niet setup.exe in de 'hoofdmap'.
Overigens krijg ik bij het starten van die x64 versie wel degelijk de vraag in welke taal ik het wil installeren, dus een extra reden om díe installatie-software te gebruiken. Ik zie ook dat het inderdaad 'helpt', want kies ik Engels, dan wordt een 1033.MST bestand gemaakt.

Werkt dit allemaal niet, dan rechtsklikken op setup.exe in de x64 map en kiezen voor Eigenschappen -> tabblad Compatibiliteit. Stel daar een lagere versie van Windows in, vinkje in Als Administrator uitvoeren en klik op OK. Dan weer proberen te installeren.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Tijs,

Ik heb de software wederom gedownload en vanuit de x64 map uitgevoerd, verschillende keren zowel met als zonder de administrator optie aan en in compatability mode met een lageren windows versie, maar helaas geeft het hetzelfde resultaat. Ik heb iedere keer heel goed gekeken maar nergens wordt er een taalkeuze optie gepresenteerd.
In Windows heb ik nog een 2e taal toegevoegd, Engels, maar ook daarna geen verschil. Als ik Engels op default zet probeert deze installatie software toch de 1043.MST file aan te maken.

Bedankt voor je support zo ver.

Groet,
Rene
 
De melding betekent zoiets als: Een ander proces heeft het bestand open staan, dus kan er niet naar/overheen geschreven worden.

Geeft mij het idee dat (bijv.) je anti-virus software zich bemoeit met het installatie-proces. Schakel die eens helemaal uit en start de installatie opnieuw. Gegeven dat de software sinds 2014 in gebruik is en nooit geupdated is (hoeven worden) geeft mij sterk het idee dat het probleem zich op jouw computer bevindt en niet in de software.

Tijs.
 
Hoi Tijs,

Ja, ik ben er ook wel van overtuigd dat het probleem ergens in mijn PC huist en dat het niet aan de software ligt, maar waar... tja...
Ik heb de Comode Firewall, Panda Antivirus en Windows Defender uitgezet maar dit geeft helaas wederom hetzelfde resultaat.

Bedankt maar weer!

Groet,
Rene
 
Ik ben er nog niet veel verder mee, maar als ik "CSR Harmony Wireless Software Stack.MSI" uit setup.exe haal in de x64 map (via, bijv., Universal Extractor) en ik start dat .MSI bestand, dan installeert de stack in het Engels.

Ik raad je sterk aan om eerst een schijfcontrole los te laten op de C: partitie, mét reparatie van beschadigde bestanden (bovenste optie aan, die van bad sectors uit).
Verder zou je eens een 'clean boot' kunnen proberen, dus in msconfig.exe in tabblad Opstarten alles uitvinken en in het tabblad Services (met het vinkje van "Microsoft services verbergen" aan) de services.
Dan opnieuw opstarten en kijken of de installatie dan wel lukt.
Levert dat allemaal niets op, eens kijken wat er in die C:\WINDOWS\Installer\{17DAE095-8EE1-49A2-AC5A-9663DB098FA9} map staat nu en bestaat daar 1043.mst, die verwijderen en de installatie opnieuw proberen.

Tijs.
 
Tijs,

Ik heb een heleboel gedaan, ook zoals jij beschreven hebt.
In het kort: na het weggooien van de oude 1043.MST kreeg ik nu voor het eerst inderdaad een popup om de taal te selecteren. Of ik nu Engels of Nederlands selecteer en alleen de file 1043.MST weggooi of de hele map C:\WINDOWS\Installer\{17DAE095-8EE1-49A2-AC5A-9663DB098FA9} hoe dan ook, ik krijg nu iedere keer 'Er is een fout opgetreden bij het toepassen van transforms. Controleer of de opgegeven transformpaden geldig zijn'
Ik zou niet weten waar deze paden gedefinieerd zijn en als ik daarop ga zoeken dan kom ik iedere keer uit op een Java probleem. Ik heb de Java runtime environment opnieuw geinstalleerd maar dat levert helaas ook geen verbetering op.

Groet,
Rene
 
Nou, eindelijk zijn de drivers succesvol geinstalleerd. Ik heb het register opgeschoond en de PC opnieuw gestart, daarna de x64 setup wederom gedraaid (nu kreeg ik overigens weer geen taal popup) maar de installatie ging eindelijk goed.
De usb bluetooth device vind ik in apparaatbeheer maar helaas werkt het nog niet. Het bluetooth icoon is niet zichtbaar in het systeemvak. Als ik in het control panel een bluetooth device wil toevoegen (waarom eigenlijk als het device in apparaatbeheer al zichtbaar is) dan krijg ik de mededeling dat bluetooth op deze pc niet ingeschakeld staat. Zoekende zie ik youtube filmpjes om dit heel simpel in het controlpanel aan te zetten maar die optie komt bij mij niet voor. Vreemd.

Groet,
Rene
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan