aansluiten van dallas comfort op homevox 1-3 centrale

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
429
Dag

Onze buren hebben een probleem. In een ver verleden heeft hun zoon (inmiddels overleden) een telefooncentrale aangelegd. Onlangs hebben ze een nieuwe telefoon gekocht maar deze werkt niet op de plek van hun oude toestel. Ik kom er ook met beide handleidingen niet uit.
Het betreft een homevox 1-3 centrale en het toestel is een dallas comfort.
Het toestel werkt wel. Dit is op een andere vaste aansluiting getest. Probleem is dat het toestel niet zomaar rechtstreeks op de buitenlijn kan (om de telefooncentrale te passeren) omdat de stekker achter een buis zit. De stekker van de telefooncentrale past net wel op de buitenlijn maar de stekker van de nieuwe telefoon net niet. Ik heb verschillende andere stekkers geprobeerd maar met geen enkele kreeg ik het werkend. Wat zou ik nog kunnen proberen? De centrale is inmiddels niet meer nodig dus zowel een oplossing via de centrale alsook rechtstreeks is goed. Zit er een verschil in de aansluitingen van stekkers?
Het is een nieuw toestel, ik vrees dat ik niet de stekker van de buren open mag schroeven om even te kijken. Is het een kwestie van de juiste doorverbindingen maken in een andere stekker zodat die geschikt is? Ik heb wat oude telefoonstekkers die ik wellicht aan zou kunnen passen. of ligt de oplossing ergens anders?

groetjes, Anjo
 
ze gaan een monteur bellen dus daarmee wordt het naar ik aanneem opgelost.

groetjes, Anjo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan