Muis leidt eigen leven

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.005
Ik heb van iemand een HP Compaq Presario CQ70 voor me.
Gisteren werkte deze nog perfect. Niets mee gebeurd; maar vandaag ineens de volgende vage dingen:

In welk menu je ook bent; waar je ook bent. Het selectiebalkje loopt vanzelf omhoog.
Vanmiddag deed het toetsenbord het niet. Extern toetsenbord (usb) eraan gehangen. Toen kon ik typen. Maar in het woord dat ik typ, loopt de cursor steeds helemaal naar links. Dus ook hier gebeurt iets vanzelf met omhoog (naar links lopen). Als ik een paar keer enter geef in Word, zie je de cursor vanzelf omhoog lopen.

Als je opnieuw gaat installeren, krijg ik steeds vanzelf het schermpje "wilt u afsluiten' naar voren. Dat schermpje knippert steeds.

Er lijkt wel iets van een (kort) sluiting te zitten waardoor alles vanzelf omhoog geleid wordt. Iemand enig idee of ik dit nog kan fixen?

Met extern toetsenbord en muis gebeurt overigens hetzelfde.
Af en toe een klap op het gedeelte naast het touchpad zorgt er wel voor dat ik even ergens op kan klikken. (dus als ik dan mijn botte verstand even volg bedenk ik me dat ik dan even die 'sluiting' ophef). Maar dit is natuurlijk niet wenselijk tijdens het werken.

Ik hoop dat iemand een goeie suggestie heeft...
 
Hallo

Flatcables van het een en ander eens in/uitpluggen ... (keyboard/trackpad)

Terwijl je dit doet , uiteraard eens kijken of er toch geen vochtinsijpeling heeft plaatsgevonden.

"Af en toe een klap op het gedeelte naast het touchpad zorgt"

Heel gezond voor de harddisk is dit niet :eek:

Peter
 
Dank je wel..
Heeft helaas niet geholpen..
En alles van harde schijf was al veilig gesteld.. Dus durfde mn frustratie wel even kwijt...
 
Hallo

Keyboard /trackpad flatcable ontkoppelen heb je zo goed als zeker ook al geprobeert ... zelfde symptomen ???

Of:

Boot eens d.m.v. een bootbare c.d. met b.v.b. memtest ...

Zelfde symptomen ??

Peter
 
Gisteren was het niet....., pleeg een systeemherstel in veilige modus en scan daarna de pc met Malwarebytes.
Indien W10 dan dien je dat eerst in te stellen.
 
ook niet

Tijdens het opnieuw installeren bleef de selectiebalk ook steeds naar boven schieten.
Dus zelfs helemaal 'kaal' vertoont ie dezelfde symptomen. Als ik dan een tik geef aan de voorkant; dan kan ik weer even normaal klikken en typen.
Maar om nou continu te blijven meppen... Schiet ook niet echt op..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan